  • Data: 2005-09-23 14:06:27
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dh094o$3od$1@news.dialog.net.pl

    > Czyli reasumujac: babcia doznala uszkodzen powyzej 7 dni, w zwiazku z
    > tym prokurator zobaczy raport policji i na jego podstawie oceni, czy
    > ma gosciowi przedstawic jakies zarzuty - sprawa idzie z klucza. A
    > rodzinka niech da sobie spokoj. Czy dobrze rozumuje?

    IMO jesli chodzi o kierowce, to prokurator moze zlecic bieglemu specjaliscie
    od ruchu drogowego sporzadzenie opinii, czy kierowca naruszyl zasady ruchu
    drogowego i przez to przyczynil sie do powstania zdarzenia. Jesli okaze sie,
    ze kierowca naruszyl te zasady (najprawdopodobniej poprzez jazde z nadmierna
    predkoscia), to prokurator rozwazy mozliwosc postawienia kierowcy zarzutu z
    art. 177 § 1 kk.

    red