  • Data: 2005-09-23 08:36:21
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dulek napisał(a):
    .
    > Podejrzewam, ze jechal za szybko, ale mysle, ze auta z jego lewej strony
    > mogly mu zaslonic, akurat mogl zerknac w prawo. To jest moment.

    Też tak podejrzewam, szczególnie, że mógł popatrzyć na chodnik, czy ktoś
    mu się pod koła nie pakuje.
    Żal mi Twojej babci, ale faktycznie mogła spowodować śmierć innych.
    IMHO kierowca nie zawinił niezaleśnie od prędkości
    Dochodzi do tego jeszcze jeden problem - obawiam się, że ubezpieczyciel
    pojazdu może chcieć ścigać Twoją babcię. Nie wiem jak ta procedura
    funkcjonuje i w jakich wypadkach, ale zwróć na to uwagę.

    Pozdrawiam i życzę babci powrotu do zdrowia

    MAc