  • 1. Data: 2004-05-28 06:21:18
    Temat: Re: BANK - Rozwiazanie Umowy o prace za wypowiedzeniem
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 28 May 2004 07:23:18 +0100, Dariusz Krzempek naskrobał(a):

    > Koleżanka dostała od swojego szefa Rozwiązanie umowy o pracę za
    > wypowiedzeniem.
    > Podstawy są bardzo krzywdzące dla niej tym bardziej że ani jeden zarzut
    > nie jest prawdą!!!
    > Jakie są szanse na to aby wygrać sprawę w sądzie pracy?

    tu nie wróżki.

    > Wszystko rozbija się o to że dała mu kosza na jego amory. Ze wszystkich
    > obowiązków wywiązywała się nienagannie. Wiem że będzie potrzebowała
    > świadka kogoś ze współpracowników Banku ale wątpie czy ktoś jej
    > poświadczy.

    no to klapa, ma jakies listy milosne chociaż?

    > Co można zrobić w takiej sytuacji?

    Mozna dac odwolanie do sadu pracy. Nic nie ryzykuje.

    > Przez 2 lata nie było na nią ani jednej skargi! To absurdalne!

    brak skarg nie uniemozliwia zwolnienia pracownika.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 2. Data: 2004-05-28 06:23:18
    Od: "Dariusz Krzempek" <d...@i...pl>

    Witam,

    Prosił bym o wszelką pomoc w sprawie jak następuje:

    Pozdrawiam!

    Dariusz Krzempek
    darek.k.fm[malpa]interia.pl