  • 11. Data: 2005-08-24 19:04:04
    Temat: Re: Atrapy bomb.
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > usilowanie by zachodzilo gdyby tam rzeczywiscie sie znajdowala bomba.

    Głupiś.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-08-24 19:05:11
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > mcl <m...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Normalna, w wojnę.
    > Ich wina, że jest "wojna z terroryzmem"?

    A jak wina gościa informujacego o bombie w metrze? Przecież to "tylko" żart.

  • 13. Data: 2005-08-24 19:10:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w

    > Głupiś.

    czyzby? no to wytlumacz mi geniuszu leszku na czym polega z ich strony
    usilowanie spowodowania zagrozenia?

    P.

  • 14. Data: 2005-08-24 19:36:58
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Przemek R... wyskrobał(a):
    > usilowanie by zachodzilo gdyby tam rzeczywiscie sie znajdowala bomba.

    Niekoniecznie. A jakby prawdziwi terroryści planowali zamach, wybrali się na
    "akcję" i przez pomyłkę podłączyli detonator do kostki margaryny zamiast do
    kostki materiału wybuchowego to też by nic nie usiłowali?

    Oczywiście zamiary dzieci i tych terrorystów z przykładu wyżej pewnie byłby
    inne, co zapewne wyszłoby w trakcie postępowania, niemniej dopuścili się
    usiłowania.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 15. Data: 2005-08-24 19:42:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niekoniecznie. A jakby prawdziwi terroryści planowali zamach, wybrali się
    > na "akcję" i przez pomyłkę podłączyli detonator do kostki margaryny
    > zamiast do kostki materiału wybuchowego to też by nic nie usiłowali?

    art 13 par 2 kk mialby wtedy zastosowanie, a jezeli by probowali a jednak
    by nie wyszlo (niewypal?)
    to wtedy bylo by to usilowanie.

    > Oczywiście zamiary dzieci i tych terrorystów z przykładu wyżej pewnie
    > byłby inne, co zapewne wyszłoby w trakcie postępowania, niemniej dopuścili
    > się usiłowania.

    pozostaje przy swoim

    P.

  • 16. Data: 2005-08-24 20:08:20
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> wrote:

    > masz problemy z czytaniem panie leszku? Oni nikogo nie infromowali o bombach
    > a gdyby nawet to by pod kodeks wykroczen podpadalo.

    > jezeli sie nie przejmie to bedzie swiadczyc o niekompetencji policji ktora
    > ma obowizek reagowac
    > na kazdy sygnal

    Policja będzie jeździć za pozostałymi 100 drewnianymi klockami i nie zdąży
    do prawdziwego. Zresztą nikt nawet nie powiadomi policji, bo to przecież
    pewnie kolejny drewniany klocek.

    P.

  • 17. Data: 2005-08-24 20:16:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Policja będzie jeździć za pozostałymi 100 drewnianymi klockami i nie zdąży
    > do prawdziwego.
    >Zresztą nikt nawet nie powiadomi policji, bo to przecież
    > pewnie kolejny drewniany klocek.

    nic to nie zmienia

    P.

  • 18. Data: 2005-08-24 21:36:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    Sprawa może mieć tzw. drugie dno. Z zacytowanego przez Ciebie artykułu
    nie wynika, czym by miało się objawiać owo zagrożenie. Może podczas
    akcji ratunkowej doszło do jakiegoś realnego zagrożenia - załóżmy
    konieczność ewakuacji szpitala, panika na stacji. Bo oczywiście same
    klocki zagrozenai raczej nie stanowiły i w tym wypadku można
    gówniarzom postawić co najwyżej zarzuty wykroczenia. Choć zabawa
    głupia i dość kosztowna.

    Poza tym, nie można wykluczyć, ze ktoś w ten sposób nie chciał
    sprawdzić procedur bezpieczeństwa na wypadek odnalezienia takiej bomby
    i nie wykorzysta tego do faktycznego ataku. Jeśli był jakiś
    inspirator, to mógł obserwować, jak w praktyce zadziała Policja.

  • 19. Data: 2005-08-24 21:37:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:deidt0$llu$1@inews.gazeta.pl...

    > usiłowanie by zachodziło gdyby tam rzeczywiście się znajdowała
    bomba.

    Załóżmy na upartego, jakby oni byli w swej głupocie przekonani, e ten
    kawałek drewna wybuchnie. Bomby by nie musiało już być.

  • 20. Data: 2005-08-24 21:39:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:deikj5$n1k$1@inews.gazeta.pl...

    > nic to nie zmienia

    Faktycznie,. Mają obowiązek jeździć nawet do tych "bomb" o których
    nikt nie wie :-)