  • 1. Data: 2005-08-24 14:30:32
    Temat: Nasi dzielni policjanci
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    http://interwencja.interia.pl/news?inf=659411

    Bartek Sajko - raper z Darłowa nosi szerokie spodnie i słucha hip-hopu. Sam
    też tworzy taką muzykę. Razem z kolegami uprawiają na scenie tak zwany
    freestyle, czyli rymowanie na zawołanie.

    Podczas jednego z takich występów Bartka - w domu kultury - doszło do
    niespodziewanej wizyty dzielnicowego. Policjant nie był zadowolony z
    prezentowanego na scenie utworu. Za użycie w piosence wulgarnego słowa
    ukarał rapera mandatem w wysokości 50 złotych.
    (...)

    P.

  • 2. Data: 2005-08-24 14:57:05
    Temat: Re: Nasi dzielni policjanci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dei0a9$qus$1@inews.gazeta.pl...

    O ile nie mogę wykluczyć, ze jakiś policjant gdzieś palnął głupotę, to
    już w stronniczość tym zakresie sądu coś nie wierzę i po prostu
    powątpiewam w rzetelność zacytowanego źródła. Tym bardziej, ze skoro
    sprawa trafiła do sądu, to już na pewno wcześniej bohater opowieści
    mandatu dostać nie mógł. Stad tytuł postu "nasi dzielni policjanci"
    jest cokolwiek krzywdzący. W sumie ukarali sędziowie, a policjant w
    tej sprawie jedynie dostarczył materiału dowodowego.

  • 3. Data: 2005-08-24 15:00:39
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    Klasyczny program Interwencji tworzony wedle
    schematu "stawiamy teze i przestawiamy cala
    sytacje tak by ja udowodnic". Zenujace...

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2005-08-24 15:03:50
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "mcl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Klasyczny program Interwencji tworzony wedle schematu "stawiamy teze i
    > przestawiamy cala sytacje tak by ja udowodnic". Zenujace...

    A dla przemusia to rzeczywistość i jedyne źródło informacji;)))
    Kodeksy to głupota skoro w TVN co innego mówili;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-08-24 15:05:31
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dei0a9$qus$1@inews.gazeta.pl...

    [cut]

    ja bym mu tam jeszcze pala przypier... khy, khy, znaczy sie przylozyl. :)

    PS Tak nie cierpie hip-hopu.

  • 6. Data: 2005-08-24 15:08:12
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    Gardze ludzmi, ktorzy tworza ten program. Jak taki
    ktos moze sie wogole nazwac 'dziennikarzem'.

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2005-08-24 15:15:18
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Gardze ludzmi, ktorzy tworza ten program. Jak taki ktos moze sie wogole
    > nazwac 'dziennikarzem'.

    Takie czasy. Teraz wszystko musi byc "fast" - zarcie, reportarze, a nawet
    religia. Wiadomo, ze przecietny widz TV nie wytrzyma na jednym kanale dluzej
    niz piec minut (chyba ze leci cialo darwin albo jakas telenowela), wiec musi
    szybko, sensacyjne. Tu nie ma czasu na obiektywizm...

  • 8. Data: 2005-08-24 15:16:55
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]

    niz piec minut (chyba ze leci cialo darwin albo jakas telenowela), wiec musi
    byc szybko, sensacyjnie. Tu nie ma czasu na obiektywizm...

  • 9. Data: 2005-08-24 15:22:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mcl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A dla przemusia to rzeczywistość i jedyne źródło informacji;)))

    starsz sie byc dowcipny?

    P.

  • 10. Data: 2005-08-24 15:24:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mcl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gardze ludzmi, ktorzy tworza ten program. Jak taki ktos moze sie wogole
    > nazwac 'dziennikarzem'.

    dziennikarze internwencji moze do najbystrzejszych nienaleza , w watku
    glownie chodzi mi o
    absurd jakim jest przyjscie na wystep i ukaranie za piosenke. To tak jakby
    karac telewizje, ktore
    emituja filmy z przeklenstwami.