    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 97 §1 KPW
    Date: Mon, 29 Apr 2013 23:44:54 +0200

    W dniu 29.04.2013 23:32, witek pisze:
> [...]
    zil-zasadnosc-zarzutow-pytanie-na-sniadanie-tvp2-26-
    04-2013/

    > A jestes mu w stanie udowodnic, ze policjant nie mial 100% pewnosci?
    > Przyjety mandat oznacza, ze policjant mial racje.

    Jestem. Oglądałeś to do końca? To ja jestem tam w studio, mam komplet
    dokumentów z pieczątkami GUM i KGP z których jednoznacznie wynika, że
    nie da się jednoznacznie ustalić na podstawie pomiarów radarami
    używanymi przez polską policję ustalić pojazdu/obiektu którego to
    prędkość bez doposażenia radaru w aparat wykonujący zdjęcia seriami.

    Co prawda radary doplerowskie wykorzystujące modulowaną częstotliwością
    wiązkę potrafią ocenić odległość i zliczyć ilość odbitych sygnałów, ale
    takich w polsce nie ma. Ręczne mierniki radarowe Rapid 1a, Rapid 2,
    Rapid 2-ka, K-15 i Iskra-1 wykorzystują wiązkę niemodulowaną. W naszym
    zacnym gronie https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza są ludzie
    znający się na informatyce, elektronice cyfrowej, telemetrii (w tym
    radarowej). Więc tak potrafimy to udowodnić.

    Pytam więc, czy popełnia on jakieś przestępstwo?