  • Data: 2007-07-17 12:21:55
    Temat: Re: Art. 188 Kodeksu Pracy
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 14:14:33 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > niestety taka jest natura urlopów i zwolnień z pracy - w wiekszości
    > termin ich udzielenia zależy wyłącznie od pracodawcy (poza nielicznymi
    > wyjątkami);

    Co do urlopu - zgoda, ale art. 188 kp jest pomyślany jako przepis na
    zdarzenia losowe.
    W praktyce najczęściej się to ustala z pracodawcą i zgodnie z tą samą
    praktyką pracodawca nie odmawia.

    Nie wyobrażam sobie dyscyplinarki za udanie się na wolne z tej okazji,
    tj. mogę to sobie wyobrazić, ale sąd byłby dla takiego pracodawcy
    bezlitosny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com