  • Data: 2018-01-08 23:41:10
    Temat: Re: Art. 138 kw a swoboda zawietania umów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-01-18 o 17:23, Marek pisze:
    > A wydrukowanie ulotek? Drukarz, przypominam.

    Moim zdaniem nie. Ten przepis jest przykładowo kierowany do sklepu.
    Wchodzisz i kupujesz wskazując leżący na półce towar. Albo drobna
    usługa, typu dorobienie klucza - o ile oczywiście względy techniczne za
    tym nie przemawiają.

    Ulotka, no to tuż mojej ocenie nie przejdzie, ale nie tyle z tego
    powodu, że nie jest to karalne, co że istnieje z tuzin wymówek. Ale już
    w kserokopiarni odmowa powielenia przyniesionego wydruku z ulotką, to na
    dyskutowany tu artykuł z kodeksu wykroczeń mogła by się załapać.