eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt. 138 kw a swoboda zawietania umów › Re: Prawa/"Prawa" par homoseksualnych a adopcja małoletnich [Was: KW-138 a swoboda zawietania umów]
  • Data: 2018-01-14 13:36:49
    Temat: Re: Prawa/"Prawa" par homoseksualnych a adopcja małoletnich [Was: KW-138 a swoboda zawietania umów]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > Ja?
    > Wydawało mi się, ze pogadać chcieli A.Filip i z.
    > Dopytałem tylko o argumenty merytoryczne, a skoro ich nie mają, to nie
    > ma o czym gadać.
    > [...]

    Gadać? Ja ci tylko wskazuje gdzie dla mnie teraz stoi *ściana*
    interesu małoletnich osób trzecich którego "prawa" par homoseksualnych
    (jeszcze *długo*) nie przebiją. Szczególnie w przypadku dzieci
    poniżej lat 12 które w ogóle własnego prawnego głosu w RP3 nie mają.
    Całkiem możliwe że taka ostrożność jest nadmierna. Bezpiecznej jest
    jednak pomylić się w tą stronę i testować "całkowicie zrywające z
    tradycją radykalne wymysły" przez parędziesiąt lat na innych krajach.

    --
    A. Filip