  • 91. Data: 2015-12-26 19:15:16
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.12.2015 o 00:27, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 23.12.2015 o 23:23, Andrzej Lawa pisze:
    > /.../

    > Jak Trybunał uzna, ze jesteś gnybkiem bezmózgiem 130 cm wzrostu to od
    > tego nie będziesz tym gnybkiem.Tak jak nie może oceniać Twojej
    > gnybkowatości tak uchwały też ni może.

    Może masz jakiś nowy projekt Konstytucji autorstwa Nadprezesa? Bo w
    aktualnej nic o gnybkowatości, cokolwiek to jest, nie widzę...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 92. Data: 2015-12-26 19:16:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.12.2015 o 00:28, Smok Eustachy pisze:
    > /.../

    > https://youtu.be/6P2S1lZyNQw

    No i?...

  • 93. Data: 2015-12-26 19:16:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.12.2015 o 23:54, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 23.12.2015 o 23:20, Andrzej Lawa pisze:
    > /.../
    >>
    > Wejdź w siebie i odkryj tam kaczofoba.

    Lepszy kaczofob niż kaczofil...

  • 94. Data: 2015-12-26 19:18:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.12.2015 o 11:37, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 26.12.2015 o 01:00, Budzik pisze:
    > /..../
    >
    > To już jest przejaw inteligencji emocjonalnej. Nie widziałeś bo nie
    > zaprosili.

    Jasne. Spisek. Określonych ośrodków.

  • 95. Data: 2015-12-26 19:20:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.12.2015 o 22:44, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 25.12.2015 o 16:24, A. Filip pisze:
    > /..../
    >
    > W ocenie sędziów największe doświadczenie mają kibole. Rozpoznają
    > sędziego wypaczającego wynik spotkania.

    ROTFL

    Kibole jako merytoryczni i obiektywni eksperci... Pociągnij za drugą -
    ta aż dzwoni.

  • 96. Data: 2015-12-26 19:30:49
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Lepszy kaczofob niż kaczofil...

    Dla KOGO lepszy?

    --
    A. Filip
    Nie wszystko da się kupić za pieniądze. (Przysłowie polskie)

  • 97. Data: 2015-12-26 19:47:37
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-26 o 19:30, A. Filip pisze:

    > Dla KOGO lepszy?

    Dla ludzi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 98. Data: 2015-12-26 20:39:15
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Dla ludzi.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Dla ludzi (Tuska)? :-)

    Jeśli nie zauważyłeś to w Polsce ludzie/wyborcy głosują na różne partie.
    Część myśli tak, część myśli siak. "Front Jedności Narodu" był za komuny
    i mi się dobrze nie kojarzy. Kto mówi/sugeruje "(_wszyscy_) ludzie tak uważają"
    dla mnie ma mentalność godną komucha przy korycie.

    Wielu z ludzi z którymi się nie zgadzam to idioci ale z pewnością nie wszyscy,
    a "kilku" mądrzejszych ode mnie też się tam znajdzie.

    --
    A. Filip
    Dobry furman na miejscu skręca. (Przysłowie polskie)

  • 99. Data: 2015-12-26 21:26:08
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-26 o 20:39, A. Filip pisze:

    > Dla ludzi (Tuska)? :-)
    >
    > Jeśli nie zauważyłeś to w Polsce ludzie/wyborcy głosują na różne partie.

    W życiu bym nie zauważył, gdybyś mi tego nie powiedział.

    > Część myśli tak, część myśli siak. "Front Jedności Narodu" był za komuny
    > i mi się dobrze nie kojarzy. Kto mówi/sugeruje "(_wszyscy_) ludzie tak uważają"
    > dla mnie ma mentalność godną komucha przy korycie.

    Słuszna uwaga, tyle że nigdzie nie napisałem, że wszyscy tak uważają...
    Niektórzy uważają, że to lepsze dla ludzi, a inni, że to lepsze dla
    ludzi gorszego sortu.
    A jeszcze inni kompletnie nic nie uważają.

    > Wielu z ludzi z którymi się nie zgadzam to idioci ale z pewnością nie wszyscy,

    Też mnie zdziwił wynik wyborów.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 100. Data: 2015-12-26 23:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jedni mają swoje autorytety a drudzy swoje.
    > Więcej powiem: jedna strona ma wręcz pewność, że nie łamie
    > w żaden sposób prawa i nawet nie potrzebuje autorytetów.
    > Wystarczy, że jakiś poseł czy minister powie, że robią dobrze.

    No toż własnie o tym mówie.

    > Nie oglądam ostatnio zbyt wiele.
    > Myślałem, że jak znaleźli kogoś do tych puszek i parówek,
    > to i od konstytucji też mają.

    Ja tez tak myslałem.
    A jednak nie. Pewnie w koncu jakis sie znajdzie.
    Ale co do zasady - ciezko mają...

    > Wszystko ma swoją cenę.
    > Swoje zdanie i poglądy można zachować -
    > wystarczy przecież milczenie.