eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: dream3r <d...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Date: Wed, 25 Jan 2006 14:37:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <1jvoazznl0mqk$.vsrbcifdje2a$.dlg@40tude.net>
    References: <1d5bikudqgiv5.irp4gp1la8rz$.dlg@40tude.net>
    <dr7so8$qtl$1@nemesis.news.tpi.pl> <dr7ugn$lbi$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebj163.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1138196360 5885 83.22.199.163 (25 Jan 2006 13:39:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2006 13:39:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:361624
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 25 Jan 2006 14:24:02 +0100, ron wrote:

    > Ale chyba nie o to chodzi, że sklep chce sfinalizować transakcję z wyższą
    > ceną tego produktu, tylko przedmówczyni chce wykorzystać błąd sklepu, który
    > pomylił się w ustawieniu ceny na przedmiot. Chyba, że coś źle zrozumiałem.

    Przedmówca :)
    Istonie sklep nie chce finalizować transakcji. Została anulowana. Chodzi
    tylko o to, czy ma do tego prawo?

    --
    pozdrawiam
    dream3r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1