  • Data: 2003-02-11 17:46:27
    Temat: Odp: Anulowanie wyroku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kongos <k...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > No wiec prawa w naszym kraju nie ma.

    podział to podział a kiedy jest prawo ? jak on w skarpetach wychodzi ?
    wtedy kobiety się odzywają i rzucają hasła już się z tym spotkałam :-)
    Sandra nie nawidzi kobiet jest chyba mężczyzną ...

    Najpierw ja pobil. Potem aby miec
    > spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem
    on
    > bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.

    A skąd tak wszystko wiesz? obiektywizm proszę Pana ... a nie żale jednej
    strony ...

    > Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.

    a ja, że jest

    > Moze sie myle ale takie jest moje zdanie. Chcialem pomoc ale skoro nie
    znam
    > sie na prawie stwierdzilem, ze zapytam was

    hm skoro doszło do podziału a jest możliwość apelacji nie zgadza się strona
    z orzeczeniem to może napisać z którymi pkt. i dlaczego i jak ona uważa
    ...musiałabym sie cofnąć czy sie uprawomocniło orzeczenie czy dopiero będzie
    ogłoszone /jesli tak można jeszcze składać pisma w sprawie ,że sie nie
    zgadzam /.

    . Teraz dziewucha odda mu jeszcze
    > dwie pensje i meble a dziecko bedzie tynk ze scian jadlo he he he. Polska
    > kraj w ktorym prawo jest bezprawiem.

    przewrażliwienie ... przeważnie tak się zachowują ludzie kiedy orzeczenie
    zapada nie po ich myśli ... a obiektywnie przemysleć ,faktycznie od
    podszewki poznać sprawe a później powinno się krzyczeć ...zaznaczam ,że nie
    twierdze o wszystkich sprawach jakie mają miejsce w sądach Polskich jednak
    rozwody ,podziały ,sprawy o dzieci to najbardziej przykre sprawy dla każdej
    ze stron ...

    Sandra