  • Data: 2003-02-11 17:37:39
    Temat: Re: Anulowanie wyroku
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kongos" <k...@k...chip.pl> wrote in message
    news:3e49308d@news.vogel.pl...

    Odpowiada sie _pod_ postem.

    > No wiec prawa w naszym kraju nie ma. Najpierw ja pobil. Potem aby miec
    > spokoj rozeszla sie za porozumieniem stron (czy jak to sie nazywa). Potem
    on
    > bezczelnie jeszcze zarzadal podzialu majatku i sprawe jeszcze wygral.

    No i co? POwinna byla zglosic pobicie, a nie rozchodzic sie za
    porozumieniem. Za glupote sie placi. A na czym wedlug Ciebie ma polegac
    podzial majatku? Bo dla mnie na tym ,ze dziela majatek i to wlasnie
    nastapilo, prawda?

    > Stwierdzam ze prawa w naszym kraju nie ma.

    A ja twierdze, ze jest, tylko trzeba je znac i umiejetnie stosowac. W innym
    wypadku my, prawnicy, nie bylibysmy nikomu potrzebni, prawda?

    > Moze sie myle ale takie jest moje zdanie. Chcialem pomoc ale skoro nie
    znam
    > sie na prawie stwierdzilem, ze zapytam was. Teraz dziewucha odda mu
    jeszcze
    > dwie pensje i meble a dziecko bedzie tynk ze scian jadlo he he he.

    Rozumiem, ze to nie jego dziecko, wiec co go to obchodzi? Ma przeciez
    swojego tatusia, który powinien je utrzymywac. Nie chcialbys pewnie ponosic
    konsekwencji tego, ze Twoja byla zrobila sobie z kims dzieciaka, prawda?

    > Polska to
    > kraj w ktorym prawo jest bezprawiem.

    Raczej krajem, w którym to stwierdzenie jest obecnie bardzo modne wsród
    ludzi, którzy maja o prawie blade pojecie. Ja sie nie wymadrzam na grupie o
    budownictwie/programowaniu/poloznictwie ze w Polsce
    budownictwo/programowanie/poloznictwo jest do d..., bo sie na tym nie znam,
    prawda?

    Pozdrawiam i zycze obiektywizmu w formulowaniu sadów

    --
    Depi.