  • Data: 2005-09-12 13:58:15
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > a ty kupujesz na innej czy na tej na ktorej jest czolg bez lufy? Sorry ale
    > debilizm
    > kupujacego nie swiadczy o oszustwie sprzedajacego

    Przemek, więcej dystansu. ;-)
    NIGDZIE nie jest napisane, że to jest "TABLET BEZ PIÓRKA"
    Tablet kompletny to tablet z piórkiem. end

    Pytałem o to kto produkuje tablety bez piórek - jak dotąd nie dostałem
    odpowiedzi - a jest to pierwszy krok do tego, żebym w ogóle się zaczął
    zastanawiać. ;-)
    Jak dotąd nikt mi go nie wskazał.

    Cały czas jestem przekonany, że to są odpady z aldika - w końcu medion
    to nie producent tylko aldikowa marka.

    MAc