  • 1. Data: 2009-11-24 11:55:00
    Temat: Allegro ponownie
    Od: "GB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Juz jakis czas obserwuje aukcje jednej osoby na allegro sprzedajacej rozne
    kamienie i widze, ze pojawiaja sie u niego okazy, delikatnie mowiac nierealne...
    http://www.allegro.pl/item823250101_naturalny_obsydi
    an_388_g_inkluzje.html
    np. to powyzej, to najprawdopodobniej szklo, bowiem takich obsydianow nigdy
    nie bylo, sa czarne i nieprzezroczyste, sam kolekcjonuje mineraly od
    kilkunastu lat i troche orientuje sie tym temacie, pozatym inni (chocby z
    forum geologicznego) sa tego samego zdania

    http://www.allegro.pl/item799358417_naturalny_rubin_
    1392_ct_rarytas.html
    kolejny kwiatek - jakos nie chce mi sie wierzyc w taki duzy okaz rubinu tej
    klasy... napewno nie za taka cene, chyba ze gosc to swiety mikolaj...

    no i teraz co z tym zrobic, allegro zapewne nie zareaguje bo nie oni sa od
    oceniania co jest prawdziwe a co nie,
    pewnie jakies kroki powinni podjac kupujacy - ale w takim razie co?, do
    prokuratury? - w koncu to wyglada jak oszustwo, sprzedaje sie kawal szkla pod
    nazwa czegos o wiele bardziej wartosciowego, tylko czy nie bedzie problemu z
    udowodnieniem sprzedajacemu, ze robil to celowo, bo moze sie bronic, ze on sam
    nie widzial ze to imitacja, choc wydaje mi sie to watpliwa obrona...

    pozdrawiam
    GB

  • 2. Data: 2009-11-24 12:37:42
    Temat: Re: Allegro ponownie
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Jeżeli uważasz, że to co robi ten facet jest to oszustwo napisz o tym do
    allegro pewnie niewiele o ile cokolwiek zrobią.
    Możesz tez powiadomić policję, że facet oszukuje sprzedając coś co tym czymś
    nie jest,

  • 3. Data: 2009-11-24 12:44:44
    Od: "Młody Płatnik" <r...@v...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > allegro pewnie niewiele o ile cokolwiek zrobią.
    > Możesz tez powiadomić policję, że facet oszukuje sprzedając coś co tym

    Napisz do serwisu Allegro!

    Możesz również napisac do samego sprzedawcy, żeby wysłał Ci więcej zdjęc bo
    jesteś zainteresowany kupnem jego przedmiotu!

    Możesz mu także zarzucic, że sprzedaje bubel, podróbkę i pod groźbą
    powiadomienia policji niech Ci udowodni, że jest wszystko w porządku
    ponieważ byłeś gotów skorzystac z jego oferty!

  • 4. Data: 2009-11-24 13:45:12
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 24 Lis, 12:55, "GB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > nie widzial ze to imitacja, choc wydaje mi sie to watpliwa obrona...

    Drugi link ktory podales. Jak myslisz czemu zmienil nick?

    Najlepiej kup u niego jakis przedmiot a potem jesli to nie jes tym
    czym mialo byc wystaw negatywa a na policje zglos oszustwo.

  • 5. Data: 2009-11-24 14:19:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > Juz jakis czas obserwuje aukcje jednej osoby na allegro sprzedajacej rozne
    > kamienie i widze, ze pojawiaja sie u niego okazy, delikatnie mowiac

    Wiesz. Na te grupe pisuja nawet tacy, co diamenty produkuja, wiec mysle, ze
    takiego obsydiana czy rubina zrobic nei jest sztuka :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-11-24 15:55:11
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "GB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > sam
    > nie widzial ze to imitacja, choc wydaje mi sie to watpliwa obrona...

    A nie mozesz najpierw do sprzedajcego napisac by wyjasnil czy aby to na
    pewno to co wystawil jest tym co opisal?
    Moze on faktycznie nie wie. Nie lepiej najpierw uzyc dostepnych srodkow by
    bezposrednio sie skontaktowac i ewentualnie wyjasnic nieporozumienia a nie
    myslec tylko jak "dopierdolic" poprzez policje, prokurature.... czy nawet to
    badziewne allegro?
    Jesli sie na tym znasz napisz mu swoje watpliwosci.

  • 7. Data: 2009-12-01 07:49:47
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    >Drugi link ktory podales. Jak myslisz czemu zmienil nick?

    >Najlepiej kup u niego jakis przedmiot a potem jesli to nie jes tym
    >czym mialo byc wystaw negatywa a na policje zglos oszustwo.

    Zmienił nick na którym ma 99,9% pozytywów od prawie 800 osób..(i prawie 1500
    pozytywów) i każdy był by taki naiwny i to średnio 2 razy?
    W tej chwili kolega może być posądzony o pomówienie, niech kupi i udowodni
    że to oszustwo.
    Tak to można też by było pisać o 90% aut sprzedawanych "bezwypadkowych".