    From: "GB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro ponownie
    Date: Tue, 24 Nov 2009 11:55:00 +0000 (UTC)

    Witam
    Juz jakis czas obserwuje aukcje jednej osoby na allegro sprzedajacej rozne
    kamienie i widze, ze pojawiaja sie u niego okazy, delikatnie mowiac nierealne...
    http://www.allegro.pl/item823250101_naturalny_obsydi
    an_388_g_inkluzje.html
    np. to powyzej, to najprawdopodobniej szklo, bowiem takich obsydianow nigdy
    nie bylo, sa czarne i nieprzezroczyste, sam kolekcjonuje mineraly od
    kilkunastu lat i troche orientuje sie tym temacie, pozatym inni (chocby z
    forum geologicznego) sa tego samego zdania

    http://www.allegro.pl/item799358417_naturalny_rubin_
    1392_ct_rarytas.html
    kolejny kwiatek - jakos nie chce mi sie wierzyc w taki duzy okaz rubinu tej
    klasy... napewno nie za taka cene, chyba ze gosc to swiety mikolaj...

    no i teraz co z tym zrobic, allegro zapewne nie zareaguje bo nie oni sa od
    oceniania co jest prawdziwe a co nie,
    pewnie jakies kroki powinni podjac kupujacy - ale w takim razie co?, do
    prokuratury? - w koncu to wyglada jak oszustwo, sprzedaje sie kawal szkla pod
    nazwa czegos o wiele bardziej wartosciowego, tylko czy nie bedzie problemu z
    udowodnieniem sprzedajacemu, ze robil to celowo, bo moze sie bronic, ze on sam
    nie widzial ze to imitacja, choc wydaje mi sie to watpliwa obrona...

    pozdrawiam
    GB