    From: "Młody Płatnik" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro ponownie
    Date: Tue, 24 Nov 2009 13:44:44 +0100

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hegk7f$mhs$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jeżeli uważasz, że to co robi ten facet jest to oszustwo napisz o tym do
    > allegro pewnie niewiele o ile cokolwiek zrobią.
    > Możesz tez powiadomić policję, że facet oszukuje sprzedając coś co tym
    > czymś nie jest,
    >
    > Użytkownik "GB" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    an_388_g_inkluzje.html

    1392_ct_rarytas.html

    Napisz do serwisu Allegro!

    Możesz również napisac do samego sprzedawcy, żeby wysłał Ci więcej zdjęc bo
    jesteś zainteresowany kupnem jego przedmiotu!

    Możesz mu także zarzucic, że sprzedaje bubel, podróbkę i pod groźbą
    powiadomienia policji niech Ci udowodni, że jest wszystko w porządku
    ponieważ byłeś gotów skorzystac z jego oferty!