  • Data: 2006-02-22 14:30:56
    Temat: Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik " b" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To niech zwroci pieniadze, bo nie wywiazal sie z umowy w koncu.
    > Zaginiona paczka to problem wysylajacego a nie kupujacego - on moze sie
    > szarpac z poczta teraz ale nabywce to malo interesowac powinno.
    >
    > Poza tym on zadnej paczki mogl nie wysylac :) a teraz tylko kreci :)
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    Witam.

    Miesięcznie wysyłam grubo ponad 200 przesyłek i przypadek opisany również miał
    miejsce. Jeżeli była to przesyłka z zawartościuą którą już nie dysponuję to
    natychmiast zwracam całą kwotę kupującemu i oczywiści wszczynam procedurę
    odszkodowawczą. Na ogół uzyskuję to czego żądam. Natomiast jeżeli mogę wysłać
    powtórnie to co było w paczce, to wysyłam i szarpię pocztę o odszkodowanie.

    Pozdrówka.