  • Data: 2006-02-22 16:38:23
    Temat: Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
    Od: pit <"piotr[at]wikings[dot]pl"@mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    złodziej podatków napisał(a):
    > Jeżeli była to przesyłka z zawartościuą którą już nie dysponuję to
    > natychmiast zwracam całą kwotę kupującemu i oczywiści wszczynam procedurę
    > odszkodowawczą. Na ogół uzyskuję to czego żądam. Natomiast jeżeli mogę wysłać
    > powtórnie to co było w paczce, to wysyłam i szarpię pocztę o odszkodowanie.

    I uwazam, ze to jest odpowiednie postepowanie. Nadawca ma mozliwosc
    zadac odszkodowania na podstawie dowodu nadania. Faktem jest, ze kupujac
    cos cennego lepiej jest sie ubezpieczyc lub przeslac kurierem. Ale to
    juz kwestia co preferuje sprzedajacy (np na allegro, sklep) .
    Wiele sklepow i sprzedajacych zaznacza, ze preferuja kuriera i wowczas
    jest sprawa klarowna, zwlaszcza jesli chodzi o drozszy sprzet.

    --
    Z powazaniem
    Piotr

    piotr[at]wikings.pl