eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro, poczta, zaginiona paczka › Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
  • Data: 2006-02-22 14:16:39
    Temat: Re: Allegro, poczta, zaginiona paczka
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości news:111io8sihnb57

    > No dobrze, ale wysłał towar i jest potwierdzenie że paczka zaginęła.

    Ale to nadal jest zmartwienie nadawcy a nie odbiorcy. Teraz nadawca (bo
    tylko on moze) niech domaga sie odszkodowania od poczty

    > Pozostaje teraz problem od kogo dochodzić swoich pieniędzy (bo domyslam
    > sie, że za towar już zapłacono).

    Nadawca od poczty, a odbiorca od nadawcy.

    > Skoro sprzedający ma potwierdzenie tego,
    > że wydał towar

    Nic nie wydal, a wyslal - towar nadal jest niedoreczony

    > a firma odpowiedzialna za transport (PP) zagubiła go - to z
    > jakiej racji sprzedający ma zwracać pieniądze?

    Z takiej ze nieskutecznie doreczyl paczke

    > On ze swojej strony dopełnił
    > wszystkiego tak jak trzeba.

    Nie dopelnil bo paczka nie zostala dostarczona.
    W takim wypadku powinien zwrocic pieniazki, badz wyslac towar jeszcze raz.
    W przeciwnym razie nadawca moze dochodzic naleznosci na drodze sadowej.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1