eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro - kradzież tel. przez poczt › Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Necka" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Date: Wed, 17 Mar 2004 19:19:55 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <c3a54c$h3i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c37dj4$4u6$1@nemesis.news.tpi.pl> <g...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: wr186.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1079547855 17522 80.54.55.186 (17 Mar 2004 18:24:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2004 18:24:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:201231
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:ghqki1-a5n.ln1@ziutka.router...
    > In article <c37dj4$4u6$1@nemesis.news.tpi.pl>, Necka wrote:
    > > uwagi... jak możemy pomóc jako sprzedający sympatycznemu Allegrowiczowi
    > > oprócz zrobienia dymu na poczcie???? Co dalej - ma szansę na zwrot kasy
    czy
    > > jakieś odszkodowanie, my go nie oszukaliśmy - kurcze już wszędzie są
    > > złodzieje!!!! To na pewno zrobili ludzie z paczkarni w Gdańsku...
    >
    > A jaka była umowa tej całej sprzedaży w zakresue wysyłki towaru?
    zapłata przelewem i tego samego dnia wysłaliśmy aparat

    > Posłaliście to paczką niewartościową na żądanie klienta czy z własnej
    > inicjatywy? Jeśli nie było to wyraźnie określone to moim zdaniem wy
    > ponosicie odpowiedzialność za niebezpieczeństwo utraty towaru (nie został
    > on wydany klientowi a usługa pocztowa jest tu również elementem tej umowy
    > za którą zapłacił klient). Oczywiście możecie później dochodzić
    > (nieskutecznie) straconej kwoty od poczty.

    Sposób przesłania był sugerowany przez odbiorcę - paczka została przesłana
    na jego koszt i miał prawo decydować jak chce abyśmy ją nadali - bo to
    przeciez jego kasa.

    > Jeśli tak właśnie było to możecie pomóc sympatycznemu Allegrowiczowi
    > dostarczając mu tym razem skutecznie zamówiony towar.

    Sorry, ale to był nasz jedyny egzemplarz telefonu, sprzedaliśmy nasz, żeby
    sobie kupić inny - ciekawe skąd mam mu wytrzasnąć nowy i dlaczego kurcze
    wszyscy zaczynacie pisać jakby to niby była nasza wina...facet jest
    sympatyczny dlatego chcemy mu pomóc. Złodziejom powinno się ucinać ręce przy
    samej du... Wierzymy mu na słowo, że tel. nie otrzymał - jeśli miałoby być
    tak, że powinniśmy wysłać mu nowy tel - to może w ten sposób jakiś palant
    zacznie kręcić życiowy bizness bo będzie zamawiał i mówił, że mu
    skradziono - przyślijcie mi nowy, sorry... nie chcę prowadzić priv
    śledztwa - wierzę mu na słowo (ma podobno spisany protokół, radziliśmy, żeby
    zgłosił to rówież na policji)...czekamy na efekty - 14 dni

    > --
    > Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1