  • 11. Data: 2006-02-10 10:06:57
    Temat: Re: Allegro - dyskryminacja użytkowników
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lut o godzinie 15:19, na pl.soc.prawo, Paweł napisał(a):

    > Że jak? Telefonu nie podajesz a numeru konta się nie boisz?

    A musi posiadać telefon ????
    Zapewne to jest sednem pytania postujacego a nie sam fakt podania nr
    telefonu.
    Chodzi o to że osoba która nie posiada z róźnych względów, nawet nie
    zależnych od siebie (brak możliwości technicznych podłączenia do sieci), nr
    telefonu - nie może korzystać z usługi którą świadczy jakaś tam firma.

    --
    Herbi
    10-02-2006 11:06:48

  • 12. Data: 2006-02-10 10:12:27
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Herbi <z...@o...pl> naskrobał/a w

    > Poprzez posiadanie nr stacjonarnego nr telefonu - bezproblemowo
    > każdy jest w stanie zlokalizować Twoje mieszkanie/dom.

    A przez numer konta każdy może zlokalizować mój bank.

  • 13. Data: 2006-02-10 10:16:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Herbi <z...@o...pl> naskrobał/a w

    > Poprzez posiadanie nr stacjonarnego

    Przecież nie ma obowiązku podaania stacjonarnego. Ba, można podać jakiś
    numer, niekoniecznie telefonu.

  • 14. Data: 2006-02-10 13:34:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Feb 2006 11:16:11 +0100,
    Goomich <g...@u...to.wp.pl> screamed:

    > Przecież nie ma obowiązku podaania stacjonarnego. Ba, można podać jakiś
    > numer, niekoniecznie telefonu.

    Zadziała, dopóki jakiś kupujący nie zgłosi Allegro nieprawidłowego
    numeru do sprzedającego.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 14:33:05 user up 10883 days, 2:28, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every woman's a 10. It just depends upon which base you're counting in.