  • 1. Data: 2006-02-09 13:13:24
    Temat: Allegro - dyskryminacja użytkowników
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    Witam,

    Sprawa dotyczy serwisu aukcyjnego Allegro: uważam, że Allegro
    dyskryminuje użytkowników, bo wymogiem jest posiadanie i podanie numeru
    telefonu podczas rejestracji, a także obowiązuje zakaz usuwania tegoż
    numeru z danych osobowych. Myślę, że zmuszanie użytkowników do podawania
    numeru telefonu godzi w prywatność osób zarejestrowanych/rejestrujących
    się - przecież nawet w tak ważnym i wszechpotężnym urzędzie jak Urząd
    Skarbowy _nie muszę_ podawać numeru telefonu. A jeżeli jest ktoś kto
    nie posiada telefonu, to niestety nie może się zarejestrować - toż to
    dyskryminacja!
    Jakiej instytucji przedstawić sprawę, by się tym zajęła - do Rzecznika
    Praw Obywatelskich czy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów czy
    może gdzieś indziej? Problem dotyczy mnie bezpośrednio dlatego chciałbym
    spróbować coś z tym zrobić.

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07' 18°58'
    xmpp:s...@c...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 2. Data: 2006-02-09 13:20:13
    Temat: Re: Allegro - dyskryminacja użytkowników
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    .:: sjf ::.. <s...@u...org.invalid> napisał(a):

> [...]
    > się - przecież nawet w tak ważnym i wszechpotężnym urzędzie jak Urząd
    > Skarbowy _nie muszę_ podawać numeru telefonu.

    A czy ktoś Cię zmusza do korzystania z allegro? Nie korzystaj, nie podawaj.
    To wolny kraj (przynajmniej w tym aspekcie).

    --
    JoP

  • 3. Data: 2006-02-09 13:35:06
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    ..:: sjf ::.. wrote:
    > Witam,
    > może gdzieś indziej? Problem dotyczy mnie bezpośrednio dlatego
    > chciałbym spróbować coś z tym zrobić.

    to bardzo poważna sprawa ,załóż swoją firmę ,zamiast Nr telefonu zarządaj
    NR butów

    barakuda

  • 4. Data: 2006-02-09 14:19:16
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid> napisał w
    wiadomości news:dsff89$3ac$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Zbieram na procka, dorzuć 1PLN --> mBank 23 114020040000380223576700
    > "2 nie jest równe 3 - nawet dla dużych wartości 2."

    Że jak? Telefonu nie podajesz a numeru konta się nie boisz?

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2006-02-09 14:25:26
    Od: "lux" <u...@w...pl>

> [...]
    > Skarbowy _nie muszę_ podawać numeru telefonu. A jeżeli jest ktoś kto
    > nie posiada telefonu, to niestety nie może się zarejestrować - toż to
    ````````````````````
    jak najbardziej, dyskryminacja ze zwględu na telefon.
    Zmuszją wykręcając ręce i straszą podpaleniem, co? :D

    > Jakiej instytucji przedstawić sprawę, by się tym zajęła - do Rzecznika
    > Praw Obywatelskich czy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów czy
    > może gdzieś indziej?
    =======
    myśle, że należy zawiadomoś Fakt ewentualnie Nowy Dzień :P

    --
    ======
    lux

    www.atest.prv.pl

  • 6. Data: 2006-02-09 14:46:52
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > Że jak? Telefonu nie podajesz a numeru konta się nie boisz?

    A niby dlaczego ma się bać???
    Nie wiedziałem ze znając czyjs numer konta można go okraść

    pl

  • 7. Data: 2006-02-09 14:57:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Auguro" <a...@w...peel> naskrobał/a w

    > A niby dlaczego ma się bać???
    > Nie wiedziałem ze znając czyjs numer konta można go okraść

    To można okraść po numerze telefonu?

  • 8. Data: 2006-02-09 16:08:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dsfkmc$4gd$1@atlantis.news.tpi.pl>, Auguro wrote:

    > A niby dlaczego ma się bać???

    Bo to grozi niekontrolowanymi wpłatami na to konto:)

    Renata

  • 9. Data: 2006-02-09 20:44:27
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    A moze jeszcze nazwiesz dyskryminajcją podanie adresu zamieszkania. Przecież
    to dyskryminacja. JEstes pewnie wolnuym człowiekeim i nie chcesz mieszkasz -
    lubisz mosty....

    Chłopcze- to są zasady konkretnej firmy na jej sposób działania- NIe podoba
    sie to nie wchodz./
    NIe masz kasy nie kupujesz,
    NIe masz prawa jazdy nie mozesz jeździć.
    PIjesz- nie prowadzisz.
    Pamietaj ze zyjesz w swiecie zasad i reguł.. i albo z nimi zgodnie zyjesz albo
    musisz sie powiesić...

  • 10. Data: 2006-02-10 10:04:20
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lut o godzinie 15:57, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > To można okraść po numerze telefonu?

    A dlaczego nie?
    Poprzez posiadanie nr stacjonarnego nr telefonu - bezproblemowo każdy jest
    w stanie zlokalizować Twoje mieszkanie/dom.

    --
    Herbi
    10-02-2006 11:04:06