  • 11. Data: 2006-04-09 18:22:35
    Temat: Re: Alkohol przez internet-nowe podejscie
    Od: l...@y...com

    > Pytanie czy to jest problem teoretyczny (zadanie na studiach), czy
    > rzeczywisty.
    > Jeżeli rzeczywisty, to IMO nikt nikomu nic nie zrobi jeżeli faktycznie
    > nie dojdzie do dania butelki nieletniemu, a w którym etapie dostarczania
    > alkoholu pełnoletniość zostanie zweryfikowana to już chyba bez większego
    > znaczenia.

    Jest to problem w realu.

    Tak jeszcze mi znajomy podpowiedzial z tym sprawdzaniem wieku. Mozna by zrobic
    to przez zalaczanie skanu dowodu osobietego zarejestrowanego uzytkownika.
    Problem wiarygodnosci dokumentu mnie nie dotyczylby, gdyz nie mam podstawy do
    kwestionowania okazanego mi dowodu torzsamosci.

    M.

  • 12. Data: 2006-05-09 15:16:30
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    tak na marginiesie, to sklep z winami prowadzi potentat sprzedazy
    sieciowej, niejaki merlin. Probowalem ich odpytac o sytuacje prawna ich
    sklepu, ale mail milczy.
    m.