  • 1. Data: 2006-03-27 19:37:36
    Temat: Pilne! Kradzież w Pradze - winny prawdopodobnie jest "polaczkiem" :(
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    23.03.06 w Pradze ukradziono obywatelowi włoskiemu telefon z simem w
    Wind (oraz inne simy i notebooka, ale to nie nie jest istotne). Na
    podstawie billingu online poszkodowany ustalił, że w ciągu ok 40 minut
    złodziej wykonał 8 rozmów do Polski (Era, Heyah, 6x Orange). Czy jest
    podstawa prawna/sens, żeby zawiadamać bezpośrednio polską policję czy
    też powinna to zrobić policja czeska (w końcu tam miało miejsce
    przestępstwo)?

    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-27 19:50:24
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    poszkodawany zawiadamia policje czeska bo kradziez nastapila w pradze
    ale dlga droga do tego zeby ustalic kto jest wlascicielem tych telefonow
    no i wmowic ze te osoby znaja zlodzieja, ale mozna zadzwonic na biuro
    numerow orange era i sie zapytac o dane tych osob, moze cos podadza

    --
    Pozdro
    Harry

  • 3. Data: 2006-03-27 21:08:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:e09fkv$sg7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > poszkodawany zawiadamia policje czeska bo kradziez nastapila w pradze

    To prawda.

    > ale dlga droga do tego zeby ustalic kto jest wlascicielem tych telefonow
    > no i wmowic ze te osoby znaja zlodzieja, ale mozna zadzwonic na biuro
    > numerow orange era i sie zapytac o dane tych osob, moze cos podadza

    Taaa, i uważasz, że podadzą dane abonenta / użytkownika na podstawie
    numeru? Nic z tego (i bardzo dobrze).

    Piotr

  • 4. Data: 2006-03-27 21:49:19
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:

    > Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:e09fkv$sg7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To prawda.

    Też tak myślę...

    > Taaa, i uważasz, że podadzą dane abonenta / użytkownika na podstawie
    > numeru? Nic z tego (i bardzo dobrze).
    A w przypadku niezarejestrowanych prepaidów to nie wiem co "wogle"
    mieliby podawać :-P

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-28 07:07:37
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A w przypadku niezarejestrowanych prepaidów to nie wiem co "wogle"
    > mieliby podawać :-P

    Policja przy wspołpracy z operatorem bez problemu moze znalezc uzytkownika
    aparatu i po prostu go przesłuchac.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl