    From: l...@y...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alkohol przez internet-nowe podejscie
    Date: 9 Apr 2006 20:22:35 +0200

    > Pytanie czy to jest problem teoretyczny (zadanie na studiach), czy
    > rzeczywisty.
    > Jeżeli rzeczywisty, to IMO nikt nikomu nic nie zrobi jeżeli faktycznie
    > nie dojdzie do dania butelki nieletniemu, a w którym etapie dostarczania
    > alkoholu pełnoletniość zostanie zweryfikowana to już chyba bez większego
    > znaczenia.

    Jest to problem w realu.

    Tak jeszcze mi znajomy podpowiedzial z tym sprawdzaniem wieku. Mozna by zrobic
    to przez zalaczanie skanu dowodu osobietego zarejestrowanego uzytkownika.
    Problem wiarygodnosci dokumentu mnie nie dotyczylby, gdyz nie mam podstawy do
    kwestionowania okazanego mi dowodu torzsamosci.

    M.