  • 1. Data: 2006-03-27 18:01:41
    Temat: grozby bezprawne... rzecznka PiS-u...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Oglądał ktoś wiadomości i wypowiedź tych świętojebliwych palantów w
    sprawie walki z klientami prostytutek?

    A wypowiedź rzecznika "każdy, kto pójdzie do prostytutki, zostanie
    sfotografowany, a jego zdjęcie może zostanie gdzieś wysłane - np. do
    rodziny" IMHO wyczerpuje znamiona groźby bezprawnej...

    Widać im nawet za pieniądze żadna nie chce dać, więc się mszczą ;->

  • 2. Data: 2006-03-27 19:19:10
    Temat: Re: grozby bezprawne... rzecznka PiS-u...
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:44282884$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > rodziny" IMHO wyczerpuje znamiona groźby bezprawnej...
    >
    > Widać im nawet za pieniądze żadna nie chce dać, więc się mszczą ;->

    Politykom PIS wypada zacytować Pismo Święte: Kto mieczem wojuje, ten od
    miecza ginie.
    Będzie tak, jak z lustracją. Uderzy w swoich twórców. Na 100% okaże, się że
    klientami burdeli są także znani politycy PIS oraz ich sponsorzy. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-03-27 20:40:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Mar 2006 20:01:41 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Oglądał ktoś wiadomości i wypowiedź tych świętojebliwych palantów w
    > sprawie walki z klientami prostytutek?

    Do cholery, to prostytucja już w naszym kraju jest nielegalna? Od kiedy to?
    Bo KK mówi coś jedynie o czerpaniu korzyści z _cudzego_ nierządu, a nie ze
    swojego. Nie mam już słów na tych totalnych matołów. Kiedy ludzie wyjdą na
    ulice?!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-03-27 20:40:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Mar 2006 21:19:10 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Będzie tak, jak z lustracją. Uderzy w swoich twórców. Na 100% okaże, się że
    > klientami burdeli są także znani politycy PIS oraz ich sponsorzy. ;-)

    Np. pewien wysoki pan z 4-literowym nazwiskiem na "D", który przygruchał
    sobie jakąś młodą dupę i regularnie się spotykają w celu wiadomym.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-03-27 20:45:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "scream"

    > Np. pewien wysoki pan z 4-literowym nazwiskiem na "D", który
    > przygruchał
    > sobie jakąś młodą dupę i regularnie się spotykają w celu wiadomym.

    teraz to on juz sie cichcem ozenil i jest pewnie grzeczny :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2006-03-27 20:45:16
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    scream wrote:

    > Np. pewien wysoki pan z 4-literowym nazwiskiem na "D", który przygruchał
    > sobie jakąś młodą dupę i regularnie się spotykają w celu wiadomym.

    Wiesz, zamężną ją zrobił, ze sobą, więc jako prawdziwy PiSior musi się
    regularnie spotykac ;-)

    MZ

  • 7. Data: 2006-03-27 20:58:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:

    > A wypowiedź rzecznika "każdy, kto pójdzie do prostytutki, zostanie
    > sfotografowany, a jego zdjęcie może zostanie gdzieś wysłane - np. do
    > rodziny" IMHO wyczerpuje znamiona groźby bezprawnej...

    Znamion groźby, to raczej nie wyczerpuje. Wszak, skoro będą to zdjęcie
    robić w miejscu publicznym, to mają do tego prawo i mogą to wysłać
    komu chcą, byle nie publikowali (ochrona wizerunku). Natomiast
    zastanawiające dla mnie jest, jak oni chcą to zrealizować w praktyce.
    No bo widzę tu kilka problemów:

    1) Prostytutki ubierają się co prawda specyficznie, choćby po to, by
    być rozpoznane na ulicy, no ale na czole tego napisane nie mają. A
    więc jak wytypować te, przy których będą ustawiać ten "fotoradar"?

    2) Wysłanie czegoś takiego do rodziny poniekąd narusza prawa
    sfotografowanego. Zwłaszcza, gdy się okaże, że to nie prostytutka,
    tylko nieco bardziej frywolnie ubrana nastolatka. Teraz różne miewają
    pomysły w tym zakresie. Jak sfotografowany pozwie fotografa do sądu,
    to fotograf będzie musiał dowieść, że sfotografowany zapłacił tej
    kobiecie za usługi seksualne. Ciekawe jak oni sobie to wyobrażają w
    praktyce?

    3) Interesujące jest dla mnie, kto owe zdjęcia będzie robił. Pomijając
    już stronę praktyczną, że jak wyjdzie na pigalak bez obstawy w sile
    plutonu specjalnego, to po najdalej dwudziestu minutach mu pysk obiją,
    a może i przysłowiową "kosę ożenią", to pozostaje sprawa czysto
    teoretyczna. Ochotników będą brać, czy też powołają nowy rodzaj
    Policji? No chyba, że kółka różańcowe w ramach straży obywatelskiej.
    Ale to nieetyczne, bo niektórzy członkowie owej straży mogą się
    zdeprawować.

    4) Czasy, gdy prostytutki łapały klientów pod latarnią, to już się
    skończyły. Oczywiście gdzie niegdzie się to zdarza, ale raczej jest to
    margines. Większość prostytutek, to siedzi w mniej lub bardziej
    podejrzanych hotelach i pensjonatach. No a tam nie za bardzo sobie
    latanie z aparatem wyobrażam. Zwłąszca, ze z reguły dostęp tam jest
    poniekąd limitowany.

    Reasumując, to już samo wysunięcie opisanej przez Ciebie propozycji
    świadczy o tym, że autor nie ma zielonego pojęcia o zagadnieniu. Niby
    to z jednej strony to dobrze świadczy o jego etyce, bo pewnie w życiu
    z bliska kurwy nie widział, ale z drugiej strony nieco w moich oczach
    go dyskredytuje. No bo jak mam spokojnie patrzeć na to, jak kolejny
    polityk zaczyna wymyślać ustawy regulujące zagadnienia, o których nie
    ma zielonego pojęcia?

  • 8. Data: 2006-03-27 21:13:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Do cholery, to prostytucja już w naszym kraju jest nielegalna? Od kiedy to?

    Nie podali konkretnej daty wprowadzenia...

    > Bo KK mówi coś jedynie o czerpaniu korzyści z _cudzego_ nierządu, a nie ze
    > swojego. Nie mam już słów na tych totalnych matołów. Kiedy ludzie wyjdą na
    > ulice?!

    Uważaj, bo takie nawoływanie pod KK podpada ;)

  • 9. Data: 2006-03-27 21:26:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Znamion groźby, to raczej nie wyczerpuje. Wszak, skoro będą to zdjęcie
    > robić w miejscu publicznym, to mają do tego prawo

    Owszem.

    > i mogą to wysłać komu chcą, byle nie publikowali (ochrona wizerunku).

    Tu się nie zgodzę, choć (mając z reguły błędną tendencję do
    zdroworozsądkowego interpretowania zapisów ustawowych ;) ) mogę się
    oczywiście mylić.

    Chodzi mi o zapis Art.115 par.12 KK mówiący o "groźbie rozgłoszenia
    wiadomości uwłaczającej czci".

    Nie ma mowy o publicznym głoszeniu - a rozgłoszeniem wśród rodziny/w
    firmie ten gnojek groził (autopoprawka: gnojek był z LPR).

    [ciach]

    > kobiecie za usługi seksualne. Ciekawe jak oni sobie to wyobrażają w
    > praktyce?

    Podejrzewam, że oni sobie tego w ogóle nie wyobrażają, bo są to stworki
    zbyt tępe do konstruktywnego myślenia. I tylko żal, że naród jeszcze
    bardziej tępy i na nich głosuje, zamiast dyskretnie wygruzić za
    białoruską granicą ;->

    > 3) Interesujące jest dla mnie, kto owe zdjęcia będzie robił. Pomijając
    > już stronę praktyczną, że jak wyjdzie na pigalak bez obstawy w sile
    > plutonu specjalnego, to po najdalej dwudziestu minutach mu pysk obiją,

    Odnoszę wrażenie, że gnojek z LPR sugerował użycie do tego policji...

    [ciach]

    > Reasumując, to już samo wysunięcie opisanej przez Ciebie propozycji
    > świadczy o tym, że autor nie ma zielonego pojęcia o zagadnieniu. Niby
    > to z jednej strony to dobrze świadczy o jego etyce, bo pewnie w życiu

    Pfff... Etyce... Pierwszy z brzegu "czołowy" polityk to z reguły większa
    kurwa od dowolnej prostytutki (bo one przynajmniej nie udają przy tym
    świętych), a jakoś zadawania się z politykami nikt nie piętnuje.

    A to niestety żadna nowość...

  • 10. Data: 2006-03-27 23:08:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Nie ma mowy o publicznym głoszeniu - a rozgłoszeniem wśród rodziny/w
    > firmie ten gnojek groził (autopoprawka: gnojek był z LPR).

    Po pierwsze należało by się zastanowić, na ile informacja, że ktoś
    stał na ulicy z kobietą wyglądającą na kurwę może być uwłaczająca dla
    kogo kolwiek, poza osobą, która usiłuje się dopatrzyć w tym jakiejś
    zbrodni. Zakładam, że zwiadowcy nie będą robić tych fotek podczas
    samego świadczenia usługi, bo by z kolei narazili się na zarzut
    szerzenia pornografii. Po drugie już niezmiernie mnie ciekawi jak oni
    to będą rozgłaszać. Wezwą do urzędu jakiegoś tam wszystkich członków
    rodziny załóżmy do 3 pokolenia i zrobią okazanie?

    A co do samej odpowiedzialności karnej, to jeśli by uchwalili taką
    ustawę, to już działanie organu dokonującego tego rozgłoszenia nie
    będzie bezprawne. W sumie przecież mieliśmy już akcję publikacji zdjęć
    osób jeżdżących po pijanemu za kierownicą. Też raczej nie jest to
    powód do dumy, a nikt zarzutów nikomu nie stawiał. Inna sprawa, że to
    przynajmniej jest przestępstwo i istnieje jakieś tam zagrożenie
    społeczne czynu.

> [...]
    > zbyt tępe do konstruktywnego myślenia. I tylko żal, że naród jeszcze
    > bardziej tępy i na nich głosuje, zamiast dyskretnie wygruzić za

    To już kwestia polityki. Tym nie mniej oczekiwał bym jako wyborca, ze
    jak poseł publicznie bądź co bądź ogłasza zamiar starań o wprowadzenie
    jakiegoś uregulowania, to chociaż on sam ma jakieś tam blade pojęcie,
    jak by to widział. Oczywiście, szczegóły mogą zostać dopracowane
    później. No ale tu jest kwestia kardynalnych unormowań.

    > Odnoszę wrażenie, że gnojek z LPR sugerował użycie do tego
    policji...

    O k...! Ale będzie cyrk :-)

> [...]
    tym
    > świętych), a jakoś zadawania się z politykami nikt nie piętnuje.

    Im dłużej żyję, tym bardziej zbliżam się do Twojego poglądu w tym
    zakresie.

    > A to niestety żadna nowość...

    Niestety.