  • 1. Data: 2004-09-01 14:47:45
    Temat: Alkohol i nieletni
    Od: Maciek 'Matzec' Adamowski <matzec@no:spam.astercity.net>

    Jakie są konsekwencje za dwukrotnie przyłapanie nieletniego (17 l) na
    piciu piwa w miejscach publicznych w odstępie około pół roku?
    Za pierwszym razem osoba ta byla przesluchiwana i zwolniona bez
    konsekwencji, a teraz za drugim razem jest wezwanie za dwa dni na
    zeznania. Na policji mowili o sądzie rodzinnym, ale co dokladniej moze
    sie stac?

  • 2. Data: 2004-09-01 15:08:07
    Temat: Re: Alkohol i nieletni
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek 'Matzec' Adamowski" <matzec@no:spam.astercity.net>
    napisał w wiadomości news:1rtmibtmr1r2c.8wmt9oq08pzx.dlg@40tude.net...
> [...]
    > konsekwencji, a teraz za drugim razem jest wezwanie za dwa dni na
    > zeznania. Na policji mowili o sądzie rodzinnym, ale co dokladniej moze

    17 -latek jest jak najbardziej letni.
    Normalny sąd grodzki.

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-09-01 15:26:49
    Od: Maciek 'Matzec' Adamowski <matzec@no:spam.astercity.net>

    Wed, 1 Sep 2004 17:08:07 +0200, na pl.soc.prawo, Leszek napisał(a):

    > 17 -latek jest jak najbardziej letni.
    > Normalny sąd grodzki.

    OK, a mógłbym prosic dokladniej? Grzywna? Kurator? Poprawczak?
    Aha, czy to ma znaczenie, ze za 1. razem osoba ta zostala zlapana "z
    piwem z reku" a za drugim jedynie byl wynik z alkomatu (brak dowodu -
    alkoholu)?

  • 4. Data: 2004-09-01 15:31:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Maciek 'Matzec' Adamowski napisał:

    > OK, a mógłbym prosic dokladniej? Grzywna? Kurator? Poprawczak?

    Ścięcie głowy z równoczesną kastracją ...

    > Aha, czy to ma znaczenie, ze za 1. razem osoba ta zostala zlapana "z
    > piwem z reku" a za drugim jedynie byl wynik z alkomatu (brak dowodu -
    > alkoholu)?

    Popełnił taie samo wykroczenie jak ja siedząc na ławce w parku żłopiąc
    browara ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>

  • 5. Data: 2004-09-01 15:32:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > OK, a mógłbym prosic dokladniej? Grzywna? Kurator? Poprawczak?

    5 lat w kamieniolomach,

    > Aha, czy to ma znaczenie, ze za 1. razem osoba ta zostala zlapana "z
    > piwem z reku" a za drugim jedynie byl wynik z alkomatu (brak dowodu -
    > alkoholu)?

    sorry, ale Twoj kolega to frajer jezeli taki mnadat podpisal.
    Przeciez w domu mogl sie napic.

    P.

  • 6. Data: 2004-09-01 15:32:49
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Maciek 'Matzec' Adamowski wrote:
> [...]
    > konsekwencji, a teraz za drugim razem jest wezwanie za dwa dni na
    > zeznania. Na policji mowili o sądzie rodzinnym, ale co dokladniej moze

    ukończone 17?

    KG

  • 7. Data: 2004-09-01 17:08:19
    Od: Maciek 'Matzec' Adamowski <matzec@no:spam.astercity.net>

    Wed, 01 Sep 2004 17:32:49 +0200, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > ukończone 17?

    Tak, bylo juz przed pierwszym zlapaniem.

  • 8. Data: 2004-09-01 18:20:48
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Maciek 'Matzec' Adamowski <matzec@no:spam.astercity.net> napisał(a):

    > Na policji mowili o sądzie rodzinnym, ale co dokladniej moze sie stac?

    Postępowanie w sprawie demoralizacji nieletniego. Art. 4 Ustawy o
    postępowaniu w sprawach nieletnich.

    RG