  • 1. Data: 2004-09-01 12:58:24
    Temat: Czy to prawda?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy wg nowych przepisów powództwo o nakaz zapłaty w trybie nakazowym nie
    wymaga wpłaty stosunkowej 8-5%?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-09-01 15:13:38
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > Czy wg nowych przepisów powództwo o nakaz zapłaty w trybie nakazowym nie
    > wymaga wpłaty stosunkowej 8-5%?

    O jakich nowych przepisach mowa? Nowelizacji kpc? Nowe rozporządzenie?

    KG

  • 3. Data: 2004-09-01 17:08:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > O jakich nowych przepisach mowa? Nowelizacji kpc? Nowe rozporządzenie?

    Może chodzi o postępowanie uproszczone. Art. 505^1 i następne.
    Wpis wynosi 2%.

    Alek

  • 4. Data: 2004-09-01 17:29:08
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 14:58:24 +0200, Sebol
    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:

    > Czy wg nowych przepisów powództwo o nakaz zapłaty w trybie nakazowym nie
    > wymaga wpłaty stosunkowej 8-5%?

    nie dalej jak wczoraj otrzymalem druczek z poleceniem
    oplacenia wpisu sadowego + 30 zl na korespondencje.

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 5. Data: 2004-09-01 19:55:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wg nowych przepisów powództwo o nakaz zapłaty w trybie nakazowym nie
    > wymaga wpłaty stosunkowej 8-5%?

    W starych było 2%. O innych nie słyszałem, ale nie śledzę na bieżąco. 8% to
    pełny wpis.