  • 21. Data: 2007-08-22 17:35:34
    Temat: Re: Alkohol i alkomat
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 19:28:29 +0200, Nostradamus zeznał(a):

    > Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > A skąd ta bzdurna informacja, że został ukarany nie przez sąd???????

    a skąd informacja, że został ?

    nie widziałem programu, ale kwestie uszczegóławiające są sprzeczne "z
    nazwą grupy" :D

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 22. Data: 2007-08-22 17:37:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug

    > to przeczytaj wszystkie posty w wątku i okaże się, że wersja jest inna od
    > tej, którą zna każdy ciołek, panie geniusz

    Zacytuj te wersje popierdułko.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2007-08-22 17:41:26
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    >

    > a Ty decydujesz, o czym jest dyskusja?

    Tak. A przynajmniej piszę na temat. Paplaj sobie dalej sam z sobą. Do
    bólu;))

  • 24. Data: 2007-08-22 17:42:36
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 19:33:35 +0200, Nostradamus zeznał(a):

  • 25. Data: 2007-08-22 17:43:49
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 19:35:03 +0200, Nostradamus zeznał(a):

  • 26. Data: 2007-08-22 20:08:34
    Od: "Ciekawski" <N...@c...pl>

    >Dostał mandat? raczej nie :)

    Poniósł konskewencje

  • 27. Data: 2007-08-22 20:39:16
    Od: tm <t...@w...pl>

    > pierwszym a drugim badaniem kierowca "pociągnął z gwinta"? Dla mnie jest
    > to trochę dziwne, ponieważ nie był pijany w czasie prowadzenia samochodu.
    >
    > Czy ktoś sie nad tym zastanawiał? Jak wyglądałoby to z prawnego punktu
    > widzenia?

    To jest chyba logiczne ze jakby Policja go puściła po pierwszym badaniu przy
    graniczym dopuszczalnym stężeniu alk. to istnieje prawdopodobieństwo że
    jadąc dalej może mu wzrosnąć stężenie.

    Tak off topic - Ciekawe czy byłbyś tak dociekliwy jakby koleś jadać dalej
    zabił ci dziecko po pijaku?

    nie pozdrawiam

  • 28. Data: 2007-08-22 21:07:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerszen pisze:

    > no wlasnie o to chodzi ze raczej tak

    I prawidłowo.
    Wystarczy że jeden z wyników będzie wyższy niż norma.
    Definicja stanu nietrzeźwości, dla potrzeb wykroczeń, jest w art. 46
    ust. 2 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    alkoholizmowi. Prosimy o dokładne przeczytanie.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 29. Data: 2007-08-22 21:30:00
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 23:07:36 +0200, Johnson zeznał(a):

> [...]
    > ust. 2 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
    > alkoholizmowi. Prosimy o dokładne przeczytanie.

    mandat przy obligacyjnym srodku karnym? :)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 30. Data: 2007-08-22 21:38:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > mandat przy obligacyjnym srodku karnym? :)

    A to był mandat? Tego nie było w pierwszym poście, myślałem że chodzi o
    zasadę.