  • 41. Data: 2006-01-17 07:04:18
    Temat: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: ORTG <o...@g...pl>

    Ania napisał(a):
    > Witam wszystkich.
    > W listopadzie dostałam prawnie przyznane przez Sąd Rejonowy w Krakowie
    > alimenty. Niestety do tej pory nie otzrymałam żadnych pieniędzy a mój
    > piiiiiiiii śmieje mi sięw twarz. Co mam zrobić, gdzie mam iść, co począć
    > nie mam środków na utzrymanie dziecka prosze pomóżcie.
    >
    > --
    > Ania
    złożyć do komornika wniosek o wszczęście postępowania egzekucyjnego oraz
    o zaliczkę alimentacyjną

  • 42. Data: 2006-01-17 08:41:37
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    .pl> napisał w
    > do

    > mniej
    > erystycznego
    > nie
    > nadal
    > Podobnie
    >
    > przetlumacz to na polski i powiedz o co ci z grubsza chodzi

    Powszechne aczkolwiek bledne zalozenie, ze teroia to jedno a praktyka to
    drugie jest chwytem erystycznym. Jak wiemy takie chywty nie maja na celu
    ustalenia prawdy obiektywnej a jedynie wygranie sporu. i pomimo, ze
    poprzednie posty zawiraja duzo prawdziwych stwierdzen sprowadzanie dyskusji
    w sfere erystyki nie wnosi nic do sprawy a jest jedynie awanturnictwem.
    Tearaz ponial ??
    Pozdrawiam Maver