eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić? › Re: Alimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić?
  • Data: 2010-02-24 08:05:07
    Temat: Re: Alimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić?
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek"

    >>> Olo - czy to ty, kanarze?
    >> Kolega z pracy miał taki sam nick?
    >>
    >>> Pracujesz jeszcze w KZKGOP?
    >> Nawet nie korzystam z usług.
    >>

    > to zmien nick bo sie zle koajrzysz. :)

    Z różnych powodów, jak zdecydowana większość piszących wolę występować
    incognito. Powodem wcale nie jest treść moich wypocin bo się ich nie
    wstydzę. Nie mam zamiaru też zmieniać co chwilę nicka, i tak każdy news jest
    łatwy do identyfikacji. Jak ktoś woli opierać się na swojej wyobraźni to nic
    na to pomóc nie mogę.

    pzdr
    olo