    From: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agencja Kruk
    Date: Fri, 20 Jun 2003 00:59:43 +0200

    news:bct3oi$9q0$13@inews.gazeta.pl...
    > obcej
    >
    > Nie. Ustawa ta dotyczy zbiorów baz danych, a nie poszczególnych danych
    > osobowych.

    > Pewnie, że masz rację. W końcu, jeśli ktoś to wrzucił do skrzynki, to mógł
    > wyjąć każdy. Pomijając, że poczta nie monitoruje przepływu zwykłych listów
    > nie wydaje takich zaświadczeń.

    No i co z tego? Po co komu te polecone? Zastanów sie! Jesli jestes
    dłuznikiem, to mogą sprawe od razu kierowc do sadu, a nie bawic się w takie
    ceregiele. List ma na celu zachęcenie dłuznika do zapłaty bez sprawy
    sądowej, a jeśli do niej dojdzie, to co? bedziesz się tłumaczył, że nie
    dostałeś listu poleconego? że o niczym nie wiesz? Dziecko jestes?

    > A co Ci to przeszkadza? Przegrają i będą w plecy jeszcze kilka złotych
    > kosztów procesowych.

    Wygrają, jesli jestes dłuznikiem.

    > dłużników"?
    >
    > Czarną listę dłużników zebranych w ten sposób, to sobie mogą wsadzić ... .
    > Zanim Ty ich pozwiesz, to jeśli nawet nikt ich nie zlinczuje (a jakby coś
    > takiego zrobili, to sądzę, że lincz jest kwestią dni) pewnie
    zainteresowałby
    > się nimi GIODO.

    > prostu
    > odpisywałem,
    >
    > Najpierw poczekać na pismo polecone. Potem ewentualnie ustosunkować się do
    > ich pisma wcześniej rozważając, czy czasem się to nie przedawniło.

    Patrzy wyżej! Jeśli ja zadłużyłem się w np. PKO BP SA, bank nie musi mi
    wysyłać żadnych powiadomień, tym bardziej poleconych. Jesli nie płacę długu,
    mogą sprawę od razu do sądu, a sąd do komornika i tyle. Życie to nie bajka.

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603