  • Data: 2003-06-22 07:16:24
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3EF552AF.5070709@poczta.onet.pl...

    > Jeśli twierdzisz, że zapłaciłeś, to musisz to udowodnić...

    Ok a jesli minelo ponad 3 lata przeciez nikt nie trzyma takich starych
    dokumentow, a jesli tak to w ten sposob przeciez trzeba by trzymac kazdy
    bilet parkingowy kazdy autobusowy kazdy paragonik ze sklepu ze kupilo sie
    buleczke itp, itd. jak to w takim przypadku jest, czy mamy w mieszkaniu
    robic sobie osobny pokoj na archiwum czy np po 3 latach moge sobie ulzyc i
    wyrzucic wszystkie "niepotrzebne" rachunki , paragony itp ? slyszalem o tym
    3 letnim okresie przedawnienia ale mimo wszystko niechcialbym aby nagle za
    jakis bilet parkingowy czy autobusowy sprzed kilku lat sie tlumaczyc...