  • 11. Data: 2004-12-03 20:10:59
    Temat: Re: Absurdalny przepis - jak się odwołać
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
> [...]
    > utrudniaja przejscia i nie narazaja na szkode innych pasazerow i ich mienia.
    > Dla rozmieszczenia rzeczy, podrozny ma prawo rozporzadzac przestrzenia nad i
    > pod mijscem, ktore zajmuje." (...)
    > ust. 3 "Jeżeli rzeczy zabierane przez podroznego do wagonu pasazerskiego nie
    > spelniaja warunkow okreslonych w ust. 1 (...), przewozone sa odplatnie pod
    > opieka podroznego."
    > I tyle - Twoj komputer spoczywal na siedzeniu obok, wiec nie spełnil jednego
    > z warunków ust. 1, a co za tym idzie powinienes posiadac na niego bilet

    Znaczy możliwości są dwie.

    Albo masz starą wersję Taryfy, bo ta na stronie
    http://www.pr.pkp.pl/rzecznik/taryfa/taryfa.htm stwierdza co innego i
    wtedy Twoja wypowiedź nie ma racji bytu.

    Albo taryfa przedstawiona na stronie jest nieaktualna, ale skoro jest
    przedstawiona na oficjalnej stronie PKP PR to jak najbardziej PKP
    powinno uwzględnić reklamację i jeszcze przeprosić za wprowadzanie
    pasażerów w błąd.

    Czarek Gorzeński

  • 12. Data: 2004-12-03 20:51:29
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Misiu drogi, a do czego Ty pijesz? Jakoś niezbyt merytorycznie się
    > wypowiadasz, a z tego że i niezbyt logicznie to wnoszę również, że chyba
    > nie zrozumiałeś mojej poprzedniej wypowiedzi.

    1. Nie pilismy razem i nie jestesmy na "misiu"
    2. "a kanar? Chyba liczył że i tak dostanie swoją dolę..." << moze to
    zmyslilem?

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-12-03 20:56:50
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > przedstawiona na oficjalnej stronie PKP PR to jak najbardziej PKP
    > powinno uwzględnić reklamację i jeszcze przeprosić za wprowadzanie

    Cytowałem z poprawki do Taryfy (bo w oryginale jest nieco inaczej - coś o
    sumie wymiarów). Prawdopodobnie administrator nie wprowadził tej poprawki na
    www. Niemniej strona internetowa jest tylko dodatkowym źródłem informacji o
    obowiązujących przepisach - jeśli oficjalnie opublikowany tekst przepisu jest
    inny, to ta wersja jest obowiązująca.

    pdr
    Olo

  • 14. Data: 2004-12-03 21:12:51
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > Widać jednak średnio obyta - ten dokument nie obowiązuje od maja.
    Bo od 1 maja jest nowa taryfa ... Jak nie wiesz, to nie pisz ...

    > Bzdura - nie ma czegoś takiego jak "wewnętrzne przepisy PKP niedostępne
    dla
    > zwykłego podóznego". Wszelkie kwestie dotyczące przewozu osób, bagażu i
    > zwierząt na kolei reguluje w pełni dostępna "Taryfa na przewóz osób,
    rzeczy i
    > zwierząt "PKP Przewozy Regionalne"" (TP-PR), tudzież analogiczny zbiór
    > przepisów w Spółce PKP IC.

    A jednak. Regulamin H23, dostępny dla konduktorów i rewizorów

> [...]
    > z warunków ust. 1, a co za tym idzie powinienes posiadac na niego bilet
    > (opłata zryczałtowana w wys. 5,00PLN). I tu kontrolujacy miał trzy opcje:

    Sorry, ale on mandat wystawił nie za przewóz rzeczy na siedzeniu, a za to,
    że wiozłem komputer. Zresztą zapytałem go, czy to w tym problem. Stwierdził,
    że nie

  • 15. Data: 2004-12-03 21:16:00
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    > 1. Nie pilismy razem i nie jestesmy na "misiu"

    Oh, na newsach wszyscy są na "Ty", ale skoro wolisz na Pan... :>

    > 2. "a kanar? Chyba liczył że i tak dostanie swoją dolę..." << moze to
    > zmyslilem?

    A na co innego mógł liczyć wystawiając bezpodstawnie wezwanie?

    Czarek Gorzeński

  • 16. Data: 2004-12-03 21:38:38
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

> [...]
    > obowiązujących przepisach - jeśli oficjalnie opublikowany tekst przepisu jest

    Tak, tak, a oficjalna i obowiązująca jest wewnętrzna wersja PKP, do
    wglądu jedynie bez najnowszych poprawek... :>

    A jeśli tak bardzo jesteś zainteresowany aktualnością taryfy
    zamieszczonej na stronie http://www.pr.pkp.pl/ to informuję Cię, że w
    piśmie nr PRKJ3-051-157/04 z dnia 2004.11.30 otrzymałem informację od
    PKP PR o niniejszej treści:

    "W odpowiedzi na Pana e-mail z dnia 24 listopada 2004r. "PKP Przewozy
    Regionalne" spółka z o.o. - Mazowiecki Zakład Przewozów Regionalnych w
    Warszawie informuje, że na stronie internetowej www.pr.pkp.pl znajdzie
    Pan interesujące Pana postanowienia taryfowe.
    Taryfa na przewóz osób, rzeczy i zwierząt "PKP Przewozy Regionalne"
    (TP-PR) zawiera postanowienia taryfowe o przewozie osób, rzeczy i
    zwierząt w pociągach uruchamianych przez "PKP Przewozy Regionalne"
    spółka z o.o. (...)"

    Czy nadal uważasz, że jest to jedynie dodatkowe źródło informacji, skoro
    PKP PR odsyła do niego w oficjalnych pismach?

    Czarek Gorzeński

  • 17. Data: 2004-12-03 21:39:15
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Sorry, ale on mandat wystawił nie za przewóz rzeczy na siedzeniu, a za to,
    > że wiozłem komputer. Zresztą zapytałem go, czy to w tym problem. Stwierdził,
    > że nie

    Ale po cos podpisywal i przyjmowal cokolwiek?
    Gosc Cie po prostu posunal.

    Skoro taki byles pewny swoich racji, to po co tutaj teraz przybiegasz? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2004-12-03 21:43:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
> [...]
    > obowiązujących przepisach - jeśli oficjalnie opublikowany tekst przepisu jest

    oficjalnie opublikowany gdzie?

    KG

  • 19. Data: 2004-12-03 21:44:51
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    rezist.com napisał(a):
    > Ale po cos podpisywal i przyjmowal cokolwiek?
    > Gosc Cie po prostu posunal.

    No fajno, a co by mu dało gdyby nie podpisał? Trudności z odwołaniem się
    conajwyżej, bo niemiałby się na co powołać.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 20. Data: 2004-12-03 23:34:15
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No fajno, a co by mu dało gdyby nie podpisał? Trudności z odwołaniem się
    > conajwyżej, bo niemiałby się na co powołać.

    To znaczy co, mam sie jutro spodziewac w skrzynce wezwania do zaplaty
    i to oznacza ze podrozowalem koleja z PC'tem pod pacha? :)

    Dziwi mnie po prostu ta pewnosc Siebie podrozujacego w trakcie podrozy
    i jednoczesnie brak reakcji na cytowanie mu czegos co nazywa
    wewnetrznymi przepisami.

    Czy mandat posiada adnotacje, za co zostal konkretnie wystawiony?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com