  • 1. Data: 2004-12-03 15:08:12
    Temat: Nielegalne oprogramowanie kto sciga
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy coś sie zminiło czy tylko Policja może scigać ludzi lub firmy za to ze
    posiada i korzysta z nielegalnego oprogramowania
    Czy moze to byc jakaś tam firma zajmująca sie takim czymś

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-12-03 15:14:10
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie kto sciga
    Od: Arek <a...@e...net>

    ropian rzecze:
    > Czy coś sie zminiło czy tylko Policja może scigać ludzi lub firmy za to ze
    > posiada i korzysta z nielegalnego oprogramowania

    Policja nie ściga za nielegalne oprogramowanie.
    Jedynie za pirackie.

    > Czy moze to byc jakaś tam firma zajmująca sie takim czymś

    Nie może być.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-12-03 15:44:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    ropian rzecze:
    > Bo wlasnie zostałem pomówiony ze zadzwonilem do jakies firmy z informacja
    > zeby przyszla sparawdzic w firmie oprogramawnie bo sa nielegalne wersje

    No zadzwonić mogłeś na linię BSA. Oni potem to ponoć dają na policję.

    > Najprosciej isc i w 4 oczy prawy prosty... ale to nie jest wyjscie
    > Jak sie bronic przed takim czyms ?

    A jesteś pewien, że ktoś Tobą nie manipuluje? :

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2004-12-03 15:44:38
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

> [...]

    Bo wlasnie zostałem pomówiony ze zadzwonilem do jakies firmy z informacja
    zeby przyszla sparawdzic w firmie oprogramawnie bo sa nielegalne wersje

    I teraz zastanawiam sie co z tym fantem zrobic dowiedzialem sie to od innej
    osoby niestety nie moge w firmie oprzec sie bo moze wtedy miec ta osoba
    kłopoty

  • 5. Data: 2004-12-03 17:59:45
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    > No zadzwonić mogłeś na linię BSA. Oni potem to ponoć dają na policję.

    > A jesteś pewien, że ktoś Tobą nie manipuluje? :

    w sumie to niewiem co myslec

    Co to za skrót BSA

    Pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2004-12-03 18:19:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    ropian rzecze:
    > w sumie to niewiem co myslec
    > Co to za skrót BSA

    To stowarzyszenie, które w imieniu M$ i jeszcze kogoś tam, założyło
    linię telefoniczną do donosów na używanie pirackiego softu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 7. Data: 2004-12-03 18:22:09
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to za skrót BSA

    Business Software Allinace

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 8. Data: 2004-12-04 11:44:09
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    > Business Software Allinace

    Czy ich zadaniem jest tylko zbierac informacje telefoniczne i nastepnie
    bezwlacznie przekazywać policji czy tez sami w jakis sposów weryfikuja te
    informacje

    Pozdrawiam
    Robert

  • 9. Data: 2004-12-04 13:40:03
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

> [...]

    a jaka to różnica?

    --
    Pozdrawiam - RAV
    GG: 4750296...TLEN: ravsite...SKYPE: rafalkudlinski

  • 10. Data: 2004-12-04 14:11:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    RAV rzecze:
    > a jaka to różnica?

    Zasadnicza. Odpowiedzialność karna jest tylko za pirackie
    oprogramowanie. Nielegalne ich zupełnie nie interesuje.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info