  • 1. Data: 2004-12-03 17:11:53
    Temat: Sam nie wiem......ciekawostka
    Od: "graf" <g...@e...com>

    Witam !!!

    Cytat:

    xxxxxxxx XX dołoży wszelkich starań, aby zapewnić skuteczną ochronę
    prywatności użytkownikom serwisu, nie bierze jednak odpowiedzialności za
    zdarzenia wynikające z umyślnych ingerencji w Serwis osób trzecich.

    Pytanie, można się w taki sposób zwolnić od odpowiedzialności......

    Labor...

  • 2. Data: 2004-12-03 21:07:47
    Temat: Re: Sam nie wiem......ciekawostka
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pią 3. grudnia 2004 18:11 graf nie bacząc na śmiech i drwinę, bez lęku
    o własne życie, oznajmił/a:

    > Pytanie, można się w taki sposób zwolnić od odpowiedzialności......

    Porównaj odpowiedzialność na zasadzie winy i na zasadzie ryzyka.

    I znasz odpowiedź na swoje pytanie :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)