  • 11. Data: 2006-12-29 18:32:48
    Temat: Re: Abonament RTV i kontrole po 1.01.2007r.
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:en3mor$jaa$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Robert Tomasik* napisał(a):

    > Przede wszystkim nie może to być doręczyciel pocztowy, bo tym - z
    > tego co wiem - wewnętrzne przepisy kategorycznie wchodzenia do domów
    > zabraniają. Chodzi o kwestie bezpieczeństwa doręczyciela.

    E tam. Jak mam polecony albo paczkę, to pan Zbyszek zawsze wejdzie i
    jeszcze włos mu z głowy nie spadł :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 12. Data: 2006-12-29 19:08:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnepahbt.op.januszek@lexx.eu.org januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    > No chodzi o to właśnie, że nie mają.
    Mają, uprawnienia do przeprowadzania kontroli mają. Natomiast nie mają
    żadnych środków wyegzekwowania tego prawa, jeśli ktoś im skorzystanie z
    niego uniemożliwi.

    > po dyskretnym wylookaniu
    > czy delikwent posiada telewizor zadanie pytania o książeczkę opłat rtv
    Samo posiadanie telewizora nie wystarczy. On jeszcze musi byc dostosowany do
    natychmiastowego odbioru programu.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-12-29 19:54:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> napisał w wiadomości

    > E tam. Jak mam polecony albo paczkę, to pan Zbyszek zawsze wejdzie i jeszcze
    > włos mu z głowy nie spadł :)

    Z tego co mi mówił "mój" listonosz, to nie wolno im wchodzić. Oczywiście nie
    mogę wykluczyć, ze kłamał, a sprawdzać mi się nie chce.

  • 14. Data: 2006-12-29 20:13:08
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 20:54:09 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z tego co mi mówił "mój" listonosz, to nie wolno im wchodzić. Oczywiście nie
    > mogę wykluczyć, ze kłamał, a sprawdzać mi się nie chce.

    Ma to pewien sens logiczny.
    Tak samo mają "zakaz" korzystania ze środków komunikacji miejskiej,
    oczywiście podczas wykonywania czynności służbowych. A nie zdarzyło Ci się
    "spotkać" listonosza w tramwaju, autobusie z torbą na ramieniu? ;)

  • 15. Data: 2006-12-29 20:43:34
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 19:24:00 +0100, castrol napisał(a):

    > Jak im pozwolisz wejsc to maja prawo oczywiscie zerknac czy posiadasz TV
    > czy nie :)

    I o to chodziło: jak im pozwolę :)

    Okazać książeczkę opłat w drzwiach i na tym bajka się kończy.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2006-12-29 20:45:46
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Okazać książeczkę opłat w drzwiach i na tym bajka się kończy.

    Mozesz okazac ale nie musisz, o to wlasnie chodzi - wszystko zalezy od
    Twojej dobrej woli.

    Jacek

  • 17. Data: 2006-12-29 20:52:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> napisał w wiadomości
    > E tam. Jak mam polecony albo paczkę, to pan Zbyszek zawsze wejdzie i jeszcze
    > włos mu z głowy nie spadł :)

    U mnie "Edzio" listonosz nigdy nie wszedł. :P Może dlatego, że zawsze mnie budzi
    po 8 rano i jestem zły. ;p

  • 18. Data: 2006-12-29 20:56:56
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 21:45:46 +0100, castrol napisał(a):

    > Mozesz okazac ale nie musisz, o to wlasnie chodzi - wszystko zalezy od
    > Twojej dobrej woli.

    Jestem ciekawy co się dzieje w momecie odmowy ? Spisują delikwenta na jakąś
    spec listę ? Co dalej ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 19. Data: 2006-12-29 21:15:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Tak samo mają "zakaz" korzystania ze środków komunikacji miejskiej,
    > oczywiście podczas wykonywania czynności służbowych. A nie zdarzyło Ci się
    > "spotkać" listonosza w tramwaju, autobusie z torbą na ramieniu? ;)

    Dobra. Jak w każdym zawodzie instrukcje i zarządzenia sobie, a życie sobie. Ale
    instrukcje i zarządzenia nie mogą, a przynajmniej nie powinny same sobie
    przeczyć. Skoro zabraniamy listonoszom wchodzić do mieszkań, to jednocześnie
    trudno nakładać na nich obowiązek podstępnego wchodzenia.

  • 20. Data: 2006-12-29 21:30:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To znaczy co? Będą się szwendać po domu/mieszkaniu w poszukiwaniu
    > telewizora? Nie ma takiej możliwości!

    przeciez napisal wyraznie"jak im pozwolisz"
    bo jak im nie pozwolisz to moga conajwyzje cmoknac klamke