  • 1. Data: 2008-02-03 19:50:14
    Temat: Abonament RTV, a kablówka/satelitki
    Od: VooDoo <w...@g...com>

    Jeżli osoby mają kablówke w domu, bądz jedną z TV cyfrowych, bądz
    kilka nawet cyfrowych odbiornikow N,polsat,cyfra znam takich ludzi,
    jak jest sens placenia dodatkowo aobnamentu RTV?? to jest
    złodziejstwo, programy telewizyjne i radiowe są zawarte w cenie np
    kablówki, a trza jeszcze płacic państwu za co??????? radia tez mam
    podlaczone pod gniazdko operatora sieci kablowej, a Państwo wręcz
    wymusza wykupienie aobnamentu, to jest jak dla mnie zdzierstwo na
    maksa, tą opłate powinni operatorzy ponosić, a jesli ktos nie korzysta
    z alternatywnej TV to wtedy takim osoba narzucać opłaty za RTV

  • 2. Data: 2008-02-03 19:53:19
    Temat: Re: Abonament RTV, a kablówka/satelitki
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik VooDoo napisał:
    > to jest
    > złodziejstwo

    neeee, to jest podatek ;)

    taki rabunek w swietle prawa ;)

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 3. Data: 2008-02-03 19:55:57
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VooDoo" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
[...]

    Abonament RTV = podatek od posiadania odbiornika w stanie gotowym do odbioru
    (czyli nie w pudle)

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-02-03 21:12:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    VooDoo wrote:
> [...]
    > maksa, tą opłate powinni operatorzy ponosić, a jesli ktos nie korzysta
    > z alternatywnej TV to wtedy takim osoba narzucać opłaty za RTV

    Abonament nie jest od oglądania TVP tylko od posiadania telewizora.

  • 5. Data: 2008-02-03 21:19:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    witek napisał(a) :
    > Abonament nie jest od oglądania TVP tylko od posiadania telewizora.

    Kolejny przykład na to, że ustawodawca używa słów, których nie
    rozumie, ech... :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2008-02-03 22:42:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    googlegroups.com VooDoo
    <w...@g...com> pisze:
> [...]
    > maksa, tą opłate powinni operatorzy ponosić, a jesli ktos nie korzysta
    > z alternatywnej TV to wtedy takim osoba narzucać opłaty za RTV
    Z tym co wybełkotałeś powyżej tzw. "abonament" nie ma tak naprawdę nic
    wspólnego.
    To opłata za posiadanie odbiornika (odbiorników) przystosowanego
    (przystosowanych) do natychmiastowego odbioru programu, cokolwiek miałoby to
    znaczyć. Możesz zatem mieć 5 kablówek i 4 tunery ale nie mieć takiego
    odbiornika i całkiem legalnie nie płacić. Możesz też mieć telewizor
    odbierający przez wetknięty drut 3 fruwające w powietrzu stacyjki i płacić
    musisz (no, w każdym razie powinieneś).

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-02-03 22:47:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fo5aod$q78$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Abonament nie jest od oglądania TVP tylko od posiadania telewizora.
    Bzdury.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-02-03 23:34:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fo5aod$q78$2@inews.gazeta.pl witek

    > Bzdury.

    a po co mam mu wsztstko tłumaczyć skoro takie tłumaczenie rozwiązuje sprawę.

  • 9. Data: 2008-02-03 23:36:56
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > odbiornika i całkiem legalnie nie płacić. Możesz też mieć telewizor
    > odbierający przez wetknięty drut 3 fruwające w powietrzu stacyjki i płacić

    Można też mieć duży monitor komputerowy a w komputerze tuner TV
    i oglądać bez płacenia abonamentu. (przynajmniej kiedyś było to legalne)

    boropi

  • 10. Data: 2008-02-04 00:12:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fo5aod$q78$2@inews.gazeta.pl witek

    > Bzdury.

    Mowa była o tym "abonamencie" co wynika z ustawy o KRRiTV.