  • 31. Data: 2008-08-05 14:17:12
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 13:51
    > (autor Maverick
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g79erf$h4c$2@inews.gazeta.pl>):

    > A to ja pseplasiam. Myślałem, że chodzi o taniec z celebritami, który robił
    > TVN. Tańca na lodzie nie znam. Jest takie coś? jakoś mi umknęło.
    >
    > Tutaj znalazłem coś podobnego:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwiazdy_tańczą_na_lodzi
    > ale się nazywa inaczej.

    to o to chodzi - tylko ze tam gwiazd nie ma - wiec "Taniec na lodzie"
    bedzie bardziej poprawne

    Zreszta - o co sie sprzeczac - ani jednego, ani drugiego nie warto ogladac
    --
    Regards,
    Maverick

  • 32. Data: 2008-08-05 14:31:55
    Od: Cephiros_VII <c...@w...pl>

    Maverick pisze:
    > Zreszta - o co sie sprzeczac - ani jednego, ani drugiego nie warto ogladac

    A płacić trzeba ;P

  • 33. Data: 2008-08-06 00:38:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-05 16:17 Maverick napisał/a:

    > to o to chodzi - tylko ze tam gwiazd nie ma - wiec "Taniec na lodzie"
    > bedzie bardziej poprawne
    >
    > Zreszta - o co sie sprzeczac - ani jednego, ani drugiego nie warto ogladac

    Moja mamusia lubi to oglądać, bo jest jej po prostu milej. Zawsze lubiła
    tańczyć, a teraz leży po operacji kości w udzie od stawu biodrowego i
    nie wolno jej wstawać. Jeszcze zostało jej ze 3 tygodnie, ale boję się,
    że jak uda jej się stanąć na nogi to sobie je teraz połamie, bo takie
    cieniutkie od tego leżenia jej sie zrobiły :-(

    --
    animka