  • 1. Data: 2008-08-05 05:59:58
    Temat: oszukańczy sklep internetowy
    Od: " ja" <l...@g...pl>

    zamówilam kilka produktów w sklepie internetowym,to byly materialy potrzebne
    do wykonywania prac plastycznych ,nie byly to drogie rzeczy,ale otrzymalam
    przesylke a w niej paragon. Jednego towaru w ogole nie dostalam ktory widnieje
    na paragonie , drugi towar jest wydrukowany na paragonie jako 1 szt-
    przekreślony długopisem napisane ze brak i znak"+1" tzn ze dorzucaja mi
    wzamian inny produkt ktory zmaowilam rowniez i jest mi w ogole niepotrzebny i
    nie mzoe stanowic rekompensaty! Nie chodzi o duze kwoty ale to oszustwo, nikt
    sie ze mna nie kontaktowal. Pisalam do nich i zero kontaktu ,dzis zagrozilam
    ze powiadomie UOKIK. i teraz sprawa jest taka : oni wystawili falszywy paragon
    (?) skoro ja nie otrzymalam tego co jest tam napisane. Na stronie www produkt
    byl jako dostapny a pozniej napisali jako "brak" na paragonie i dorzucili mi
    cos innego. Nie dotrzymali warunkow umowy w handlu internetowym wedlug mnie,
    jak z nimi walczyc?

  • 2. Data: 2008-08-05 06:01:00
    Temat: Re: oszukańczy sklep internetowy
    Od: " ja" <l...@g...pl>

    przepraszam ze drugi raz wyslalam ,byl blad w polaczeniu i myslalam ze nie
    poszlo...