  • 21. Data: 2008-08-05 11:50:33
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 05 Aug 2008 13:46:12 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I podobnie jak w abonamencie RTV - nie liczy się sam fakt oddychania,
    > ale sama jego możliwość ;)

    Nie pamiętam gdzie,ale gdzieś obiło mi się o uszy ze w kilku gminach władze
    loklane wprowadziły sobie "podatek od opadów atmosferycznych". Polega to na
    tym, mniej więcej, ze jest jakiś wzór i na jego podstawie wylicza się w
    oparciu o powierzchnię dachu i średnich opadów w roku ile jest "spuszczane
    do kanalizacji" i tak obliczany jest podatek.
    LOL

  • 22. Data: 2008-08-05 11:51:11
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 12:31
    > (autor Cephiros_VII
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g799pt$suf$1@news.interia.pl>):

    > Ić i wróć, jak zaczniesz rozróżniać TVN od TVP. Poza tym, że różni je jedna
    > literka w nazwie, to także kilka literek w grupie docelowej (TVN celuje w
    > wykształciuchów).

    Sam idz i wroc - Taniec na lodzie - o to pewnie chodzilo koledze (Doda
    jest tam juryyy)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 23. Data: 2008-08-05 11:53:42
    Od: "dddd" <d...@w...pl>

> [...]
    > Regards,
    > Maverick
    > PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB

    Załatwił go taktycznie :)
    Zaraz wyjdzie, że wszyscy tutaj są fanami "Tańców" :D

  • 24. Data: 2008-08-05 12:03:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...
    > Nie slyszales jak wiceprez TVP1 powiedzial ze "Gwiazdy gibaja sie na
    > lodzie" jest programem misyjnym bo zacheca ludzi do uprawiaia
    > lyzwiarstwa?

    Żaden dziennikarz nie spytał się, czy transmisja meczy nie zachęca młodzieży do
    kopania piłki?

  • 25. Data: 2008-08-05 12:05:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli jest mozliwy na nim odbior. Niepodlaczony telewizor dziala jako
    > wyswietlacz, np. gier z playstation...

    Musiałbyś wymontować wejście antenowe.

  • 26. Data: 2008-08-05 12:06:11
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 11:13
    > (autor dddd
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g795lp$ias$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Tak, płaci się podatek od posiadania telewizora.
    > Zresztą jest to nie tylko w Polsce.

    A kiedy będzie podatek od posiadnia pralki czy lodówki - czekam z
    utęsknieniem. ;)
    Od kiedy to płaci sie podatek od posiadania rzeczy ruchomych, to tylko
    możliwe na tamtym i tym ustroju. :(

    Pozdrawiam
    Michał

  • 27. Data: 2008-08-05 12:07:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > oparciu o powierzchnię dachu i średnich opadów w roku ile jest "spuszczane
    > do kanalizacji" i tak obliczany jest podatek.

    Też to słyszałem. Pomyśl ile muszą płacić te osoby u których co roku jest
    powódź i co roku nie są przygotowani (nie ubezpieczają się itp.).

  • 28. Data: 2008-08-05 12:08:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A kiedy będzie podatek od posiadnia pralki czy lodówki - czekam z
    > utęsknieniem. ;)
    > Od kiedy to płaci sie podatek od posiadania rzeczy ruchomych, to tylko możliwe
    > na tamtym i tym ustroju. :(

    Jak był pomysł, aby opodatkować osoby które mają więcej niż jeden dom od razu
    jakaś babka skarży się w tv, że ma tylko 7 bloków i niemiałaby za co zapłacić.
    hehe

  • 29. Data: 2008-08-05 12:18:28
    Od: Marian <m...@a...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Musiałbyś wymontować wejście antenowe.

    Nie. Wystarczy ze nei mam gniazdka antenowego w scianie.

  • 30. Data: 2008-08-05 12:57:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 13:51
    (autor Maverick
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g79erf$h4c$2@inews.gazeta.pl>):

    > Sam idz i wroc - Taniec na lodzie - o to pewnie chodzilo koledze (Doda
    > jest tam juryyy)

    A to ja pseplasiam. Myślałem, że chodzi o taniec z celebritami, który robił
    TVN. Tańca na lodzie nie znam. Jest takie coś? jakoś mi umknęło.

    Tutaj znalazłem coś podobnego:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwiazdy_tańczą_na_lodzi
    ale się nazywa inaczej.

    --