  • Data: 2009-08-15 12:32:50
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sie, 13:44, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:

    > Chyba lepsze i skuteczniejsze są kroki PREWENCYJNE, co nie?
    > Jeśli ktoś jest o tyle mądrzejszy, iż woli w sytuacji "nieco
    > wątpliwej" najpierw porozumieć się z organami ścigania niż raczej niż
    > iść 'va bank' a potem ze złamamnymi kończynami wzywać ALARMOWO pomocy
    > to chyba nie jest to postawa godna potępienia społecznie?
    > Poza tym, jeśli ktoś NAJPIERW PRZED sytuacją ryzykowną zadzwonił do
    > przedstawicieli cywilizacji (np. Policji) to i od razu zaopatruje się
    > w razie czego  w znaczący dowód w ewentulanej późniejszej sprawie...

> [...]

    Smarkaty nawiedzony egoista, ktory uwaza, ze jego teoretyczne
    rozwazania o selekcji w klubach sa najistotniejszym problemem na
    swiecie.

    Czlowieku nie dzwoniles w momencie, w ktorym cos Ci groziles.
    Siedziales na swoim pryszczatym mlodocianym tylku w domu przed kompem
    i zastanawiales sie jak zbawic swiat.

    Z takimi problemami to sobie mozesz do policj maila napisac albo na
    zwykly numer [tak GENIUSZU policja ma inne numery niz 112] a nie na
    numer alarmowy.