    From: "|3eR|<0" <.@.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
    Date: Mon, 4 Feb 2008 11:25:21 +0100

    news:fnvbvm$l92$1@news.onet.pl...

    > 1. generalnie gwarancji udziela sprzedawca
    > 2. gwarancję realizuje podmiot wskazany w gwarancji na terenie RP
    > 3. gwarancja w języku obcym narusza art. 13 ustawy o szczególnych
    > warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    > cywilnego
    > 4. czy będzie honorowana zależy tylko i wyłącznie od serwisu
    > 5. wskazałem jakie błędy popełnił sprzedawca i że od niego możesz domagać
    > się postępowania zgodnego z prawem. Np. w reklamie miałeś informację o 24
    > miesięcznej gwarancji, a w praktyce jej nie uzyskałeś (patrz pkt 1-3)
    >
    > M.

    Witam ponownie,
    rozmawialem ze sprzedawca, telefonicznie powiedziano mi, ze wysla mi polska
    gwarancje, prosili zebym wyslal w tej sprawie do nich @, tak zrobilem w
    zeszly piatek, nadal czekam na odpowiedz. Teraz pytanie, do kogo moge sie
    odwolac zeby zwrocono mi pieniadze za naprawde, ktore nie powinny zostac
    pobrane, musze jeszcze przypomniec, ze serwisant autoryzowany nie zostawil
    mi zadnego kwitka, po prostu wziol kase do kieszeni.

    Poz.