  • Data: 2008-02-04 10:32:03
    Temat: Re: AGD ariston angielska gwarancja w polsce?.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Feb 2008, Maciej Bebenek wrote:

    > Gwarancja nie jest obowiązkowa. Ale jak już jest, musi spełniać warunki art.
    > 13 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    > Kodeksu cywilnego, czyli m.in. być po polsku

    Przeoczyłeś drobiazg: czy taka gwarancja, o której mowa, jest zawarta
    między krajowymi podmiotami?
    Przecież producent NIE SPRZEDAŁ TEGO TOWARU DO POLSKI.
    To zrobił sprzedawca (albo hurtownik).
    I on ma "zagraniczną gwarancję", nie ma innej i nie dostanie (bo
    zagraniczny podmiot nie ma obowiązku dać mu gwarancji po polsku)
    *oraz* nie ma obowiązku dawać ŻADNEJ gwarancji!

    wKF: mi Ariston podpadł. Właśnie za obsługę gwarancyjną (kilka
    lat temu, kiedy to było gorące lato?) jak mi padła lodówka, to
    się okazało że mogę dostać albo inny model albo czekać... bo
    lodówek na wymianę fizycznie w kraju NIE BYŁO.

    pzdr, Gotfryd