  • 11. Data: 2004-12-16 01:16:56
    Temat: Re: "ADres do korespondencji, do doręczeń" - miejscem spełnienia świadczenia ?
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie koniecznie. Rzeczony Jan KOWALSKI musi wiedzieć, że ma być przekaz i na
    > jaki adres. To już pewne utrudnienie.

    Mówię o wałkarzach ...

    WYsyłam znajomego, który ma to szczęśćie/nieszczęście też nazywać się
    STASIO PODRÓŻNIK , nie ma awiza ... mówi że jest przekaz stąd i stąd
    do mnie , podaje swój DO ... zgadza się imię i nazwisko ... i po kasie
    ... ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 12. Data: 2004-12-16 01:25:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cpqnti$nvo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > STASIO PODRÓŻNIK , nie ma awiza ... mówi że jest przekaz stąd i stąd
    > do mnie , podaje swój DO ... zgadza się imię i nazwisko ... i po kasie

    A nieco później do rzeczonego szczęściarza pukają tacy panowie w mundurach.
    No przecież go wylegitymowano.

  • 13. Data: 2004-12-19 13:02:20
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

> [...]
    > STASIO PODRÓŻNIK , nie ma awiza ... mówi że jest przekaz stąd i stąd
    > do mnie , podaje swój DO ... zgadza się imię i nazwisko ... i po kasie

    Bez awiza, to chyba nie dostanie kasy. Potem przecież mógłby przyjść ktoś z
    awizem :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko