  • Data: 2020-09-23 11:53:26
    Temat: Re: A u Olina dalej Dwie w GW Wieże "budują"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Straszny cienias. Kaczyński nie zapłacił Birgfellnerowi 1,3 mln euro, wziął
    > 50 tys. złotych łapówki i nawet nie został przesłuchany.

    Kaczyński sam wziął łapówkę od Birgeflelnera czy Birgfellner miał dać
    Kaczyńskiemu na łapówkę dla osoby trzeciej?

    "Polityczny mecenas" G. wytoczył sprawę _cywilną_ o ten milion EUR?
    G. mecenas znalazł rachunki na co firma B. wydała ten milion EUR?
    Jakoś nie zauważyłem żeby "zawsze czujna" GW doniosła. Jak przespałem
    to z góry dziękuje za pobudkę.

    Jak chcesz pełnego cynizmu całkowicie bez dowodów (które ostałyby się w
    sądzie) wyłącznie na cyniczny chłopski rozum celowości podobnych
    rozwiązań w duchu wynagrodzenia jako procent od wartości inwestycji
    => firma B. "mogła by być" kanałem na łapówki głównie dla samorządowych
    władz Warszawy (PO). Pieniądze na cel by poszły a wież nie ma,
    a B. zostałby bez rachunków na "niektóre wydatki". Do dania na jedną
    łapówkę B. się sam przyznał.

    To chyba firmy z USA przećwiczyły firmę-podwykonawcę od dawania łapówek
    żeby łapówki (pośrednio) dawać ale tak by w sądzie zeznawać że się
    (samemu) nie dawało bez kłamania.

    Wielką szkołą cynizmu życie jest.

    --
    A. Filip