  • Data: 2004-03-10 10:31:02
    Temat: Re: A jednak
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    a...@e...net news:c2mlaf$fr8$1@news.onet.pl

    > 2. Albo jesteś parszywym tchórzem, a wtedy postąpię w myśl zasady mojego
    > dziadka, że tchórzy rzuca się parobkom do wychędożenia lub wybiczowania.

    No to by tlumaczylo przyczyny twojego uposledzenia umyslowego, widocznie
    parobkowie cie w przeszlosci nie raz nie dwa chedozylo ;)

    A ze jestes tchorzliwym anonimem, oprocz faktu pisania poprzez proxy (bo
    teraz dupa czesiesz na mysl o tym iel osob zglosilo twoje grozby karalne na
    news, z twojego IP, do prokuratury, razem z zgloszeniem nachodzenia w domu
    i grozb telefonicznych)... oprocz tego faktu, wysylasz najetych "kolesi"
    zamiast sam rozwiazac sprawe (a mi obiecywales tyle razy "spotkanie w 4
    oczy" ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )