  • Data: 2004-03-10 20:29:42
    Temat: Re: A jednak
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 10. marca 2004 09:49 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Arek:

    > Twierdzę, że użytkownik programu nie ma opłat licencyjnych, ponieważ nie
    > nabywa licencji, nie eksploatuje programu, lecz użytkuje.
    > On po prostu kupuje egzemplarz programu.

    Pomijając bzdurność tego twierdzenia, załóżmy, że chwilowo się zgodzę.
    Otrzymuję więc informację: No więc ktoś, kto używa, a nie kupił, jest w
    posiadaniu egzemplarza programu, za który nie zapłacił, a powinien. Więc go
    ukradł. Co kończy dowód na złodziejstwo.

    > Ja przeciwko Tobie nie występowałem, to Ty mnie publicznie znieważyłeś,
    > zniesławiłeś, oplułeś.

    Więc Twoje prawo mnie pozwać.

    > Teraz pokaż, że nie jesteś zwykłym parszywym bo tchórzliwym anonimem i
    > potrafisz wystąpić przeciwko komuś z odsłoniętą twarzą.

    A co zasłaniam? Gdzie znajdujesz Waść informację, że jestem anonimem? To Ty
    podpisujesz listy AREK i tylko Arek i nie wiadomo kim jesteś. Jesteś jednym
    z miliona Arków i nie podajesz nawet swojego nazwiska. Więc nie wciskaj mi
    anonimowości, skoro sam się wstydzisz swojego nazwiska.

    > Ciesz się, że tylko takie bo przed wojną to byś zarobił za coś takiego
    > ołowioną kulką lub stalą szabli między żebra.

    W plecy? Masz dziwne podejście do honoru. Nie mam zamiaru więcej z tobą
    korespondować. To moja ostatnia wypowiedź skierowana do Ciebie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)