  • 51. Data: 2020-06-26 16:13:34
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 15:04, Animka pisze:

    > Lepiej już nic nie wybierać.

    Jak nikogo nie wybierzesz, to nie będziesz mogła
    potem marudzić na newsach.

  • 52. Data: 2020-06-26 18:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >A w drugiej turze zapewne wybiorę mniejsze zło (Dudę)
    >Nie sądzę żebyś przez najbliższe 8-12 lat miał szansę cieszyć się
    >rządami PO i przystawek.

    >Jaki BEZCZEL.
    >Będzie mnie namawiać na głosowanie abym się cieszył że trafiłem.

    >Ja pier...

    Ale wiesz - poprzednie lata pokazaly, jakie to istotne, aby wladza
    byla podzielona.

    A nie - premier chce, wiec Sejm chce, wiec Senat zatwierdza, wiec
    Prezydent w nocy podpisuje.

    I jeszcze ani TK ani SN nie powie ze cos jest zle, bo tez z wyboru
    ... i to jakiego - 18% Polakow, 42% glosujacych (5 lat temu, ostatnio
    troche wiecej).

    J.

  • 53. Data: 2020-06-26 19:37:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 18:46, J.F. pisze:
    > Ale wiesz - poprzednie lata pokazaly, jakie to istotne, aby wladza byla
    > podzielona.

    Że co?

    Jakie poprzednie? Za PO?

    Sejm PO, Senat PO, TK PO, SN, PO

    Myslisz że podział władzy to dobry pomysł?

    Pamiętasz AWS?
    Wiesz dlaczego w wyborach do Sejmu w ordynacji zapisano metodę Donta.

    Podział władzy prowadzi do niemocy. My nie mamy czasu na zastoje. Musimy
    gonić zachód.

    Chyba młody jesteś. Poczytaj o Chinach. Dlaczego pokonają USA w walce o
    hegemonię nad światem.

  • 54. Data: 2020-06-29 13:31:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Że co?

    >Jakie poprzednie? Za PO?

    >Sejm PO,

    koalicyjny,

    >Senat PO, TK PO,

    po latach owszem, ale lata nie minely.

    > SN PO

    SN z PZPR :-)

> [...]
    >Wiesz dlaczego w wyborach do Sejmu w ordynacji zapisano metodę Donta.

    >Podział władzy prowadzi do niemocy. My nie mamy czasu na zastoje.
    gonić zachód.

    A jak wygra opcja, ktora nie chce gonic ? :-)

    >Chyba młody jesteś. Poczytaj o Chinach. Dlaczego pokonają USA w walce
    >o hegemonię nad światem.

    Chiny swojego cesarza mialy od dawna. Sie skonczyl.
    Potem przyszedl sekretarz - tak sobie mu wychodzilo.

    J.

  • 55. Data: 2020-06-29 13:39:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-29 o 13:31, J.F. pisze:

    > koalicyjny,

    Fakt to dużo zmienia ;-)

    > po latach owszem, ale lata nie minely.

    minęło wystarczająco dużo żeby uznać zasady demokracji

    > A jak wygra opcja, ktora nie chce gonic ? :-)

    To będziesz na siłę uszczęśliwiał Polaków bo?

    > Chiny swojego cesarza mialy od dawna. Sie skonczyl.
    > Potem przyszedl sekretarz - tak sobie mu wychodzilo.

    Mało wiesz o Chinach dziś.

  • 56. Data: 2020-06-29 18:01:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Fakt to dużo zmienia ;-)

    Jakos trzeba sie dogadac.
    Co prawda jak widac - PiS tez koalicja, az Gowin nie wytrzymal :-)

    >minęło wystarczająco dużo żeby uznać zasady demokracji

    Jak widac troche za malo, a PiS i tak nie uznal :-)

    >To będziesz na siłę uszczęśliwiał Polaków bo?

    Bo to durnie są, skoro nie chca :-)

    I mozna by cos pisac o demokracji, ale ... w 2015 za PiS glosowalo 18%
    Polakow ...

    >Mało wiesz o Chinach dziś.

    Dzis ponoc lepiej, ale najpierw musial Mao umrzec, potem pewnie jakis
    nastepca ...

    J.